hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivirágzott a Nemzeti Galéria

Megszületett a Visualpower virtuális épületfestő versenyének shortlistje. A Magyar Nemzeti Galéria B épületének falára vetített 12 döntős munkából múlt héten mutattak be részleteket az újságíróknak.
hirdetés

Május elején hirdette meg a Visualpower a Paint Up! virtuális épületfestő versenyt, amelyre a Magyar Nemzeti Galéria B épületének homlokzatára készített, annak architektúrájához igazodó három perces, zenei aláfestéssel kombinált képanyaggal nevezhettek a versenyzők – egyénileg és csapatban, profik és amatőrök egyaránt. A versenyben körülbelül hatvanan vettek részt, a beérkezett 32 nevezésből az öttagú zsűri kiválasztotta a 12 döntős alkotást, amelyekből múlt hét szerdán mutatott be részleteket a sajtó képviselőinek. A nagyközönség június 19-én, a Múzeumok Éjszakáján nézheti meg a munkákat és az a műfaj ismert képviselőinek, Bordos László Zsolt,  Kovács Ivó és Vicsek Viktor erre az alkalomra készített bemutatófilmjét. (Az ő egyik munkájukról a Szívlapát blogon már írtunk itt.) A nyilvános eseményen derül fény a három dobogós hely nyertesére is.

A döntősök:

  • Varga Zoltán: Shape reflection
  • Lóránt Demeter: Variációk
  • Ocztos István és Taskovics Éva: Turtle love song
  • Korán Gabriella: Goulash
  • Bessenyei Kati: Portugál éjszaka
  • Fazekas László: Aranyhal
  • Illuvision (Battha Gáspár és Pálla Máté): Past is prologue
  • 100% Paprika (Varga Szabolcs és Herczeg Tamás): Videojacket
  • Kiégő izzók (Zádor Tamás, Bradák Balázs, Fülöp Farkas, Kiszinger Gábor, Noll Márton és Sarkadi Nagy Balázs): Closed Hours
  • Tamás Iván: Hétnyolcad
  • Urbaniser Visuals (Bernáthy Zsigmond, Bereznai Tamás, Gábor Márton Dániel, Magyarosi Éva, Gyarmati Dezső és Nagy Máté): Ragyogás
  • Besenyői Ádám: Shapeshifter



 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés