hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivezeti a MOL a Fresh magazint a kutakról, jön a Drive

110 ezer példányban jelenik meg július elsejétől a MOL új utazási magazinja, ami szintén ingyenes. 

hirdetés

A Drive névre keresztelt utazási magazin a magyar, a szlovák és a romániai töltőállomásokon ez idáig ingyenesen elérhető Fresh magazint váltja 2020. július 1-jétől. A három országban megjelenő új kiadvány célja, hogy hazai és határokon túli utazásra inspirálja az olvasókat, illetve segítséget nyújtson nekik, így a tematikában egyaránt fordulnak elő hosszabb útleírások, túraútvonalak, toplisták változatos témákra, városleírások, tematikus összeállítások, valamint desztinációkhoz köthető gasztronómiai érdekességek. Konkrét tippek, szállás- és étteremajánlatok, programjavaslatok és egyéb praktikus információk is helyet kapnak a lapban, olykor ismert emberek tolmácsolásában, megszólaltatásával - íják a Kreatívnak eljuttatott közleményükben. 

Bár a tartalom a határokon túlra, így a repülővel megközelíthető úti célokra is kiterjed, az elsődleges fókusz az autós utazáson van. Ennek köszönhetően az autós anyagok továbbra kiemelt helyet kapnak a tartalomban, legyen szó tesztekről, autós újdonságokról vagy éppen az autóval való utazáshoz tartozó praktikus információkról, tanácsokról. A július 1-jén megjelenő első lapszám esetében – tekintettel a pandémiás helyzetre – a magazinok a belföldi úti célokra fókuszálnak.

 

 

Erős, piacvezető márkát építünk a turisztikai szegmensben. Minőségi tartalmat állítunk elő, rendszeresen vizsgáljuk az utazni vágyó olvasóink viselkedési mintáit, melyek alapján újabb pilléreket építünk be a tartalomfejlesztés folyamatába. A lap egyelőre három országban – Magyarországon, Szlovákiában és Romániában – lesz elérhető július elejétől, de nem titkolt szándékunk a későbbiekben további országokba történő bevezetése” – mondta Szollár Domokos, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

A print kiadvány mellett július végén elindul a Drive magazin weboldala is, ahol a nyomatott lap tartalmain kívül további cikkekkel, videókkal, podcastokkal, sztárszerzőkkel várják majd olvasókat.

Tervünk egy, a magyar, a szlovák és a román piacon egy olyan digitális platform kiépítése, amely megkerülhetetlen felületté válik azok számára, akik utazást terveznek” – tette hozzá Szollár Domokos.

A Drive magazint a Fresh magazinhoz hasonlóan a Hamu és Gyémánt készíti a MOL számára. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés