hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kivételesen menő standdesign-megoldások az ITU-n

Az egyedi kiállítási standok tervezésével és kivitelezésével foglalkozó TorTer Design több különleges nemzeti pavilont is készített az idén Budapesten megrendezett ITU Telecom World 2019 konferenciára. (X)

hirdetés

A nemzetközi kormányzati szereplők, vállalatok, valamint kis- és középvállalkozások számára szervezett infokommunikációs rendezvény célja olyan egyedülálló platform biztosítása volt, amely összehozza a fejlett és fejlődő piacokat, a különböző szektorok vezetőit, a vonatkozó iparágak döntéshozóit és a laikus érdeklődőket. A fő szempont minden egyedi stand esetén a prémium minőség, a funkcionalitás és a kitűnés volt.

A magyar pavilon - melyen 30 különböző vállalat is egyedi bemutatkozási lehetőséget kapott - egyszerre volt találkozási pont, kiállítás és diplomáciai központ. További képekért kattints!
A magyar pavilon - melyen 30 különböző vállalat is egyedi bemutatkozási lehetőséget kapott - egyszerre volt találkozási pont, kiállítás és diplomáciai központ. További képekért kattints!

A kiállítási standok terén több évtizedes tapasztalattal bíró, ugyanakkor innovatív megoldásairól is ismert TorTer tervezte és építette többek között az 500 m2 alapterületű, kétszintes magyar pavilont, mely a házigazdaszerephez hűen a hazai innovatív ökoszisztémát és a kivételes technológiai know-how modern, a trendeknek minden tekintetben megfelelő irányait volt hivatott bemutatni.

Angola afrikai lenyomatokat a legmodernebb technológiákkal vegyítő, szín- és anyaghasználatában egyaránt autentikus standja szintén a TorTer műhelyéből került ki, és a megbízó ország döntéshozói elvárásainak megfelelően komoly pozitív buzz-t okozott. 

Angola az innovációira, a helyi infrastruktúra fejlesztésére és a befektetési lehetőségekre helyezte a hangsúlyt a kiállításon. További képekért kattins!
Angola az innovációira, a helyi infrastruktúra fejlesztésére és a befektetési lehetőségekre helyezte a hangsúlyt a kiállításon. További képekért kattins!

A V4-es országok közös standja szintén a TorTeres tervező-kivitelező csapat keze munkáját dicséri. A nemzetközi installáció különlegessége, hogy a partnerek űrtevékenységére koncentrált, ezért a magasan elhelyezett világítós elemek mellett különleges egyedi részletekkel, logókkal és az űrkutatásra utaló grafikákkal volt feldobva.

A V4-ek közös standja a tagországok űrtevékenységére koncentrált. További képekért kattins!
A V4-ek közös standja a tagországok űrtevékenységére koncentrált. További képekért kattins!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés