hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kívánságokat teljesít a Coldrex

Minden eladott Coldrex után tíz forintot küld a GlaxoSmithKline (GSK) a Csodalámpa Óhaj-Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítványnak. A CSR-kampányt tévészpot és pr-kampány támogatja.
hirdetés

Háromhónapos CSR-kampánnyal jelentkezett januárban a GSK. A tévészpot arra hívja fel a figyelmet, hogy a megfázás elleni Coldrex megvásárlásával támogatják a Csodalámpa Alapítványt. A vállalat minden eladott termék után tíz forintot utal át a szervezetnek, amely 2003 óta teljesíti olyan három és tizennyolc év közötti gyerekek kívánságát, akik életet veszélyeztető betegségben szenvednek.


 
A tévészpotot a Grey készítette, a médiaügyeken a Starcom dolgozott, míg a kampányt támogató pr-t az Mmd-re bízták.

A pr-ügynökség először dolgozik a GSK-nak. Az együttműködés  felkérés útján a CSR-kampányra szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A mai mutatványszám után január 13-tól indul a napi terjesztés.

Ezt mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott podcast-interjújában.

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés