hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kitoltuk a CMA és az Influ nevezési határidejét

A CMA mellett elindul a Kreatív influencer marketing versenye is.

hirdetés

Hatodik alkalommal rendezi meg a CMA-t, azaz a Content+Marketing Awardot a Kreatív, erre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal. Az idei év nagy újítása, hogy ez alkalommal lesz egy társversenye is a CMA-nak.

A Kreatív első alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét. Erre az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, pr- és kommunikációs kampányait, illetve aktivitásait várjuk. Az influencerek többsége alapvetően tartalmat (videós, képi, zenei, szöveges stb.) szolgáltat, ezért hirdetjük meg az Influt a CMA égisze alatt, azonban önálló versenyként, eltérő bírálati rendszer szerint, külön zsűrivel.

Az új nevezési határidő április 18. A versenyekről még több infó található erre.

Zsűrik

INFLU

Bendl Mátyás – POME, Ügyvezető
Fejes Anna – Mindshare, Social Media Group Head
Forgács Mariann – BeSocial, Ügyvezető-társalapító
Forgács Nóra – RB, Senior Brand Manager
Jávor Bence – Greenroom, Group Head
Kun Melinda – Rauch, Termék manager
Szerényi Szabolcs – Kreatív, Főszerkesztő-helyettes
Vaszary Ádám – Positive Adamsky, Managing partner
Sándor Gabriella – Libri-Bookline, Marketingigazgató

további zsűritagok felkérés alatt

CMA

Zsűrielnök
Óhidi Zsuzsanna - Marquad Media, Ügyvezető igazgató

Személyes zsűri
Buzder-Lantos Nikoletta – Pepsico, Marketingvezető
Dojcsák Dániel – KPMG, Tartalom- és médiastratéga
Erdélyi Péter – Central Médiacsoport, Kereskedelmi marketingvezető
Fodor Sándor – Országos Dohányboltellátó, Kommunikáció vezető
Perkó Rudolf – Indamedia, Tartalommarketing vezető
Soós Gergely – Neo Interactive, Alapító-tulajdonos
Szalai Balázs – Melkweg Digital, Tartalomért és marketingért felelős vezető
Szerényi Szabolcs – Kreatív, Főszerkesztő-helyettes
Yasar Umut – Omnicom Media Group, Digital Director
Tőrös Balázs – Fastbridge, Head of Concept Team
Varga Gábor Zoltán – Café Communications, Operatív igazgató

Online zsűri
Beke Dániel – Viacom, Senior Promo Producer
Boros Benedek – UPC, B2B Marketing Communication Expert
Civin Péter – Telenor, Márka- és marketingkommunikációs igazgató
Czmarkó Gergő – TeamRed, Account Lead
Dobos Anikó – Red Lemon Media, Senior PR Consultant
Dolezsai Gergely – OTP Bank, Márkamenedzsment és Marketing Kommunikációs Főosztály vezető
Dr. Egri Gábor – Művészetek Palotája, Értékesítési- és marketing igazgató
Enyedi Zoltán – HPS Experience, Head of Social Media
Hampuk Richárd – Person, Alapító-ügyvezető
Hegyi Katalin – MC Networks Central Europe, Head of Marketing
Hevesi László – Isobar, Kreatívigazgató
Horváth Bence – Mercedes-Benz, PR-menedzser
Jedlicska Márton – Wavemaker, Chief Creative Officer
Kéri Gábor – Positive Adamsky Digital&Social Managing Partner
Kujbus Éva – Budapesti Corvinus Egyetem, Adjunktus
Oláh Alexandra – Republic PR - Member of Republic Group, Head of Digital
Rényi Ádám – ACG, Pro senior stratégiai tanácsadó
Sajósi Tamás – Kastner & Partners, Stratégiai tervező és ügyvezető
Szabó Hedvig – Uniomedia Communications, Strategic Planner
Szántó Dániel – Noguchi Porter Novelli, Partner, operatív igazgató
Szányi Gabriella – MPRSZ, Elnökségi tag
Szekerák Ádám – Café PR, Senior PR tanácsadó
Szinai Ádám – CIB Bank, PR- és marketinkommunikációs vezető
Szurop István – HVG BrandLab, Vezető tanácsadó, partner
Vizi Balázs – Mito, Kreatívigazgató
Zsiborás Gergő – Forbes, Vezető szerkesztő
Zsoldos Vanda – Bang Bang Reklámügynökség, Client Service Director

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés