hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kitoljuk a Mediadesign nevezési határidejét

Feltörekvő tehetségeket is várunk, a legszebben kivitelezett médiatermékeket keressük. Kiemelt kategória idén a televizió.

hirdetés

A Kreatív által szervezett Mediadesign célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívjuk a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról.

A versenyre pályázhatnak médiacégek saját felületeikkel, ügynökségek, grafikusok az általuk tervezett munkákkal, vagy márkák, intézmények saját kiadványaikkal, alkalmazásaikkal, weboldalaikkal és tartalomalapú marketingmegoldásaikkal. Feltörekvő tehetségek munkáit is várjuk, nevezhetnek diákok, hallgatók is egyénileg vagy csoportosan. Minden évben kiemelünk egy kategóriát, idén ez a televízióké.

A korábbihoz képest egy héttel hosszabbítottuk meg a Mediadesign nevezési határidejét. Szeptember 21-ig lehet nevezni.

A főbb kategóriákat a médiatermékek dizájnja (web, mobil/tablet, televízió, print, médiaportfólió) és tartalomalapú marketingmegoldások/termékelhelyezés adják. Fontos, hogy a tartalomalapú marketingmegoldásoknál nem a kampány tartalmát veszi majd figyelembe a zsűri, hanem azt, hogy a szóban forgó hirdetési megoldás dizájnja, kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz, az adott médiatermék általános koncepciójába.

A részletes versenykiírás, a nevezési űrlap és egyéb információk ide kattintva találhatók meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Karlendítéssel vonul be Szlovéniába, szélsőjobbos politikusok dörgölőznek hozzá.

A legmotiválóbb ökotudatos híresség Döbrösi Laura lett.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés