hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kitoljuk a Mediadesign nevezési határidejét

Feltörekvő tehetségeket is várunk, a legszebben kivitelezett médiatermékeket keressük. Kiemelt kategória idén a televizió.

hirdetés

A Kreatív által szervezett Mediadesign célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívjuk a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról.

A versenyre pályázhatnak médiacégek saját felületeikkel, ügynökségek, grafikusok az általuk tervezett munkákkal, vagy márkák, intézmények saját kiadványaikkal, alkalmazásaikkal, weboldalaikkal és tartalomalapú marketingmegoldásaikkal. Feltörekvő tehetségek munkáit is várjuk, nevezhetnek diákok, hallgatók is egyénileg vagy csoportosan. Minden évben kiemelünk egy kategóriát, idén ez a televízióké.

A korábbihoz képest egy héttel hosszabbítottuk meg a Mediadesign nevezési határidejét. Szeptember 21-ig lehet nevezni.

A főbb kategóriákat a médiatermékek dizájnja (web, mobil/tablet, televízió, print, médiaportfólió) és tartalomalapú marketingmegoldások/termékelhelyezés adják. Fontos, hogy a tartalomalapú marketingmegoldásoknál nem a kampány tartalmát veszi majd figyelembe a zsűri, hanem azt, hogy a szóban forgó hirdetési megoldás dizájnja, kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz, az adott médiatermék általános koncepciójába.

A részletes versenykiírás, a nevezési űrlap és egyéb információk ide kattintva találhatók meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés