hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kitoljuk a Mediadesign nevezési határidejét

Feltörekvő tehetségeket is várunk, a legszebben kivitelezett médiatermékeket keressük. Kiemelt kategória idén a televizió.

hirdetés

A Kreatív által szervezett Mediadesign célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívjuk a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról.

A versenyre pályázhatnak médiacégek saját felületeikkel, ügynökségek, grafikusok az általuk tervezett munkákkal, vagy márkák, intézmények saját kiadványaikkal, alkalmazásaikkal, weboldalaikkal és tartalomalapú marketingmegoldásaikkal. Feltörekvő tehetségek munkáit is várjuk, nevezhetnek diákok, hallgatók is egyénileg vagy csoportosan. Minden évben kiemelünk egy kategóriát, idén ez a televízióké.

A korábbihoz képest egy héttel hosszabbítottuk meg a Mediadesign nevezési határidejét. Szeptember 21-ig lehet nevezni.

A főbb kategóriákat a médiatermékek dizájnja (web, mobil/tablet, televízió, print, médiaportfólió) és tartalomalapú marketingmegoldások/termékelhelyezés adják. Fontos, hogy a tartalomalapú marketingmegoldásoknál nem a kampány tartalmát veszi majd figyelembe a zsűri, hanem azt, hogy a szóban forgó hirdetési megoldás dizájnja, kialakítása mennyire illeszkedik az adott médiafelület sajátosságaihoz, az adott médiatermék általános koncepciójába.

A részletes versenykiírás, a nevezési űrlap és egyéb információk ide kattintva találhatók meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés