hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiterjesztett valóság a Milka új kampányában

Társasjátékot állított fel az Erzsébet téren a Milka, amit okostelefon segítségével lehet kipróbálni. A játék kiterjesztett valóságot alkalmaz, az ötletért, a kreatív tervezésért és kivitelezésért az Arworks közreműködésével az HPS felelt.

hirdetés

Nosztalgikus érzésekre épít a Milka új kampánya: egy olyan OOH aktivációt készítettek, ahol a járókelőket egy fiktív világba, Lilabergbe kalauzolják, illetve abba az időbe, amikor a Milka kínálata egyetlen termékből állt.

Hatvannégy négyzetméteres kockadobós társasjátékot alkottak meg, amit kiterjesztett valóság technológiával készítettek el. A táblához telefonos alkalmazás tartozik, ami a dobókockát helyettesíti virtuálisan, valamint folyamatos instrukciókkal végigvezet a játékon. A játék során szerencsekereket lehet forgatni, csokigyárba és cirkuszba látogatni, kvízkérdésekre válaszolni, megsimogatni a lila tehenet.

A program a táblán elhelyezett QR-kódokat figyeli a telefon kameráján keresztül, és ezek alapján generálja a tartalmat, amit a készülék képernyőjén jelenít meg. Az ingyenesen letölthető applikációval otthon is használható a társasjáték, ami megvásárolható, illetve Milka termék vásárlásakor ajándékként lehet megkapni.

A játékhoz okostelefon szükséges, ami legalább nyolcvan százalékig fel van töltve, de a helyszínen biztosítanak tabletet és telefontöltőt is. Az applikáció ingyenesen letölthető a helyszínen, a Milka wifijén keresztül, ezután offline módban zajlik a játék. A félórás játék végén csokit lehet nyerni.

A kipróbálásra Budapesten, az Erzsébet téren az Akvárium Klubnál felállított táblán van lehetőség még a következő hétvégén, május 21-ig.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés