hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiszorítják az okostelefonok a fényképezőgépeket

A Gfk kutatása szerint manapság már szinte mindenki a telefonjával fotóz.

hirdetés

Mindössze a digitális fényképezés piacának 3 százaléka jut a fényképezőgépeknek. A piac átalakulása globális trend, az okostelefonok kamerái folyamatosan fejlődnek, így egyre inkább átveszik a belépő szintű, kompakt fényképezőgépek helyét, sőt a magasabb árfekvésű, középső tudástartományban szereplő gépek (bridge kompaktok) piaci tortájából is részesednek - olvasható a közleményben.

Az okostelefonok 2016-ban voltaképp valamennyi megapixel-tartományt uralják: a cserélhető lencsés készülékek használata 12 megapixelen és afölött jellemző. Mindazonáltal a belépő szintű kompaktok a 12-14 megapixeles szenzortartományban fel tudják venni a versenyt az okostelefonokkal, ezen a téren tehát még az okostelefonoknak kell fejlődniük. A magas árkategóriájú tükörreflexes gépek 14 megapixel felett mindössze 8 százalékos piaci részesedést tudhatnak magukénak.

„Mi a GfK-nál úgy gondoljuk, hogy a fotópiac a jövőben tovább fog csökkenni, bár a visszaesés üteme éves szinten 25-30 százalékra fog mérséklődni” – mondta Sztupár Andrea, a Gfk Point of Sales vezetője. „Ugyanakkor az okostelefonok piaca – köszönhetően a középső és felső ártartományban kínált telefonoknak – még mindig az enyhe növekedési fázisban van, ami szintén azt vetíti előre, hogy a fényképezők súlya a digitális képek piacán tovább fog csökkeni” – véli a szakember. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés