hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár Tamás búcsúzik a Kirowskitól

Otthagyja a Kirowskit Kiskádár Tamás és egy másik online-fókuszú hazai ügynökségnél folytatja. Új helyén is kreatívigazgatói pozíciót tölt majd be.

hirdetés

Három Kirowskinál eltöltött év után a Mitohoz igazolt Kiskádár Tamás, a Publicis volt kreatívigazgatója. Kiskádár október közepével csatlakozik a Mito csapatához és Pőcze Balázzsal ketten fogják ellátni a kreatívigazgatói teendőket, míg Kovács Balázs változatlanul a közösségi aktivitásokért felel, azonos poszton.

Kiskádár Tamás
Kiskádár Tamás

Az igazolás oka, hogy a Mitonál az elmúlt három évben hatról több mint negyven főre emelkedett a létszám, és ezzel egyenes arányban nőtt az ügyfelek, projektek száma. Amikor Pőcze Balázs Nagy Dezsővel közösen elkezdte vezetni a Vodafone-t kiszolgáló integrált kreatívcsapatot, vagyis az online mellett atl-feladatokon is dolgozni kezdtek, nyilvánvalóvá vált, hogy egy idő után szükség lesz még egy emberre, aki biztosítani tudja, hogy a kreatívmunkák színvonala kiegyenlített maradjon. „Eddig ezt túlórázással oldotta meg az ügynökség, mostantól egy kicsit talán könnyebb lesz” - mondta Farkas Albert, a Mito ügyvezetője, aki a Kreatív kérdésére hozzátette: Kiskádárnak nem lesz tulajdonrésze az ügynökségben.

Az ügynökség képviselői azt is hangsúlyozták, hogy Kiskádár nem azért érkezett, hogy a Mito belépjen az atl-ügynökségi piacra, ilyen terveik nincsenek – bár hozzátették: eddig is láttak el atl-feladatokat, ha szükség volt rá, és ezután is fognak, ha egy kampány úgy kívánja.

„Több mint három évet töltöttem el a kirowskiban, ahol nagyon sok mindent tanultam, rengeteget kaptam az emberektől, és remélem, én is hagytam nekik valamit, de van olyan, hogy az embernek váltania kell” – nyilatkozta a váltásról Kiskádár Tamás.

Arról, hogy a szakember a Mito mely ügyfeleivel fog dolgozni, nem nyilatkoztak. Az ügynökség jelenlegi ügyfelei között van a Vodafone, a Coca-Cola és a Sanoma Budapest több márkája, a Cetelem Bank, a Trilak, a Művészetek Palotája, a Ringier és a Nav N Go.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés