hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár Tamás búcsúzik a Kirowskitól

Otthagyja a Kirowskit Kiskádár Tamás és egy másik online-fókuszú hazai ügynökségnél folytatja. Új helyén is kreatívigazgatói pozíciót tölt majd be.

hirdetés

Három Kirowskinál eltöltött év után a Mitohoz igazolt Kiskádár Tamás, a Publicis volt kreatívigazgatója. Kiskádár október közepével csatlakozik a Mito csapatához és Pőcze Balázzsal ketten fogják ellátni a kreatívigazgatói teendőket, míg Kovács Balázs változatlanul a közösségi aktivitásokért felel, azonos poszton.

Kiskádár Tamás
Kiskádár Tamás

Az igazolás oka, hogy a Mitonál az elmúlt három évben hatról több mint negyven főre emelkedett a létszám, és ezzel egyenes arányban nőtt az ügyfelek, projektek száma. Amikor Pőcze Balázs Nagy Dezsővel közösen elkezdte vezetni a Vodafone-t kiszolgáló integrált kreatívcsapatot, vagyis az online mellett atl-feladatokon is dolgozni kezdtek, nyilvánvalóvá vált, hogy egy idő után szükség lesz még egy emberre, aki biztosítani tudja, hogy a kreatívmunkák színvonala kiegyenlített maradjon. „Eddig ezt túlórázással oldotta meg az ügynökség, mostantól egy kicsit talán könnyebb lesz” - mondta Farkas Albert, a Mito ügyvezetője, aki a Kreatív kérdésére hozzátette: Kiskádárnak nem lesz tulajdonrésze az ügynökségben.

Az ügynökség képviselői azt is hangsúlyozták, hogy Kiskádár nem azért érkezett, hogy a Mito belépjen az atl-ügynökségi piacra, ilyen terveik nincsenek – bár hozzátették: eddig is láttak el atl-feladatokat, ha szükség volt rá, és ezután is fognak, ha egy kampány úgy kívánja.

„Több mint három évet töltöttem el a kirowskiban, ahol nagyon sok mindent tanultam, rengeteget kaptam az emberektől, és remélem, én is hagytam nekik valamit, de van olyan, hogy az embernek váltania kell” – nyilatkozta a váltásról Kiskádár Tamás.

Arról, hogy a szakember a Mito mely ügyfeleivel fog dolgozni, nem nyilatkoztak. Az ügynökség jelenlegi ügyfelei között van a Vodafone, a Coca-Cola és a Sanoma Budapest több márkája, a Cetelem Bank, a Trilak, a Művészetek Palotája, a Ringier és a Nav N Go.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés