hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár Tamás búcsúzik a Kirowskitól

Otthagyja a Kirowskit Kiskádár Tamás és egy másik online-fókuszú hazai ügynökségnél folytatja. Új helyén is kreatívigazgatói pozíciót tölt majd be.

hirdetés

Három Kirowskinál eltöltött év után a Mitohoz igazolt Kiskádár Tamás, a Publicis volt kreatívigazgatója. Kiskádár október közepével csatlakozik a Mito csapatához és Pőcze Balázzsal ketten fogják ellátni a kreatívigazgatói teendőket, míg Kovács Balázs változatlanul a közösségi aktivitásokért felel, azonos poszton.

Kiskádár Tamás
Kiskádár Tamás

Az igazolás oka, hogy a Mitonál az elmúlt három évben hatról több mint negyven főre emelkedett a létszám, és ezzel egyenes arányban nőtt az ügyfelek, projektek száma. Amikor Pőcze Balázs Nagy Dezsővel közösen elkezdte vezetni a Vodafone-t kiszolgáló integrált kreatívcsapatot, vagyis az online mellett atl-feladatokon is dolgozni kezdtek, nyilvánvalóvá vált, hogy egy idő után szükség lesz még egy emberre, aki biztosítani tudja, hogy a kreatívmunkák színvonala kiegyenlített maradjon. „Eddig ezt túlórázással oldotta meg az ügynökség, mostantól egy kicsit talán könnyebb lesz” - mondta Farkas Albert, a Mito ügyvezetője, aki a Kreatív kérdésére hozzátette: Kiskádárnak nem lesz tulajdonrésze az ügynökségben.

Az ügynökség képviselői azt is hangsúlyozták, hogy Kiskádár nem azért érkezett, hogy a Mito belépjen az atl-ügynökségi piacra, ilyen terveik nincsenek – bár hozzátették: eddig is láttak el atl-feladatokat, ha szükség volt rá, és ezután is fognak, ha egy kampány úgy kívánja.

„Több mint három évet töltöttem el a kirowskiban, ahol nagyon sok mindent tanultam, rengeteget kaptam az emberektől, és remélem, én is hagytam nekik valamit, de van olyan, hogy az embernek váltania kell” – nyilatkozta a váltásról Kiskádár Tamás.

Arról, hogy a szakember a Mito mely ügyfeleivel fog dolgozni, nem nyilatkoztak. Az ügynökség jelenlegi ügyfelei között van a Vodafone, a Coca-Cola és a Sanoma Budapest több márkája, a Cetelem Bank, a Trilak, a Művészetek Palotája, a Ringier és a Nav N Go.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés