hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár Tamás búcsúzik a Kirowskitól

Otthagyja a Kirowskit Kiskádár Tamás és egy másik online-fókuszú hazai ügynökségnél folytatja. Új helyén is kreatívigazgatói pozíciót tölt majd be.

hirdetés

Három Kirowskinál eltöltött év után a Mitohoz igazolt Kiskádár Tamás, a Publicis volt kreatívigazgatója. Kiskádár október közepével csatlakozik a Mito csapatához és Pőcze Balázzsal ketten fogják ellátni a kreatívigazgatói teendőket, míg Kovács Balázs változatlanul a közösségi aktivitásokért felel, azonos poszton.

Kiskádár Tamás
Kiskádár Tamás

Az igazolás oka, hogy a Mitonál az elmúlt három évben hatról több mint negyven főre emelkedett a létszám, és ezzel egyenes arányban nőtt az ügyfelek, projektek száma. Amikor Pőcze Balázs Nagy Dezsővel közösen elkezdte vezetni a Vodafone-t kiszolgáló integrált kreatívcsapatot, vagyis az online mellett atl-feladatokon is dolgozni kezdtek, nyilvánvalóvá vált, hogy egy idő után szükség lesz még egy emberre, aki biztosítani tudja, hogy a kreatívmunkák színvonala kiegyenlített maradjon. „Eddig ezt túlórázással oldotta meg az ügynökség, mostantól egy kicsit talán könnyebb lesz” - mondta Farkas Albert, a Mito ügyvezetője, aki a Kreatív kérdésére hozzátette: Kiskádárnak nem lesz tulajdonrésze az ügynökségben.

Az ügynökség képviselői azt is hangsúlyozták, hogy Kiskádár nem azért érkezett, hogy a Mito belépjen az atl-ügynökségi piacra, ilyen terveik nincsenek – bár hozzátették: eddig is láttak el atl-feladatokat, ha szükség volt rá, és ezután is fognak, ha egy kampány úgy kívánja.

„Több mint három évet töltöttem el a kirowskiban, ahol nagyon sok mindent tanultam, rengeteget kaptam az emberektől, és remélem, én is hagytam nekik valamit, de van olyan, hogy az embernek váltania kell” – nyilatkozta a váltásról Kiskádár Tamás.

Arról, hogy a szakember a Mito mely ügyfeleivel fog dolgozni, nem nyilatkoztak. Az ügynökség jelenlegi ügyfelei között van a Vodafone, a Coca-Cola és a Sanoma Budapest több márkája, a Cetelem Bank, a Trilak, a Művészetek Palotája, a Ringier és a Nav N Go.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés