hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár hobbiból ötletel

A Tarzan fordítása már a múlté, a Tilosban viszont máig dolgozik Kiskádár Tamás (47), aki a Kirowski után a Mito társ-kreatívigazgatója lett. Itt a újra együtt dolgozik Suba Jánossal, aki majdnem 20 éve reklámos tapasztalat nélkül vette fel szövegírónak a Hungexpóba.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

A WPP-hez tartozó Group M-től vitték el a megbízást.

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"A kreatívigazgatóságnak van egy átka, hogy nem nagyon tudsz váltani, felfelé nincs út."
Színvonalban nincs felső határ. Tehát a felfelé vezető út végtelen.

"alkalmatlan vagyok bármilyen gazdasági jellegű gondolkodásra"
Kitalálni, hogy hogyan (=milyen kreatívval) lehet eladni valamit az nem igényel valamilyen gazdasági jellegű gondolkodást?

A "léhűtő" és "lébecolás" szó jut eszembe.
#
Kiskádár az utolsó lovagok egyike. Olyan "régivágású". Aki még tudja, hogy a pénz nem boldogít (bár jó, ha van...). Ami boldogít, az az örömből végzett munka
(hobbyból ötletelés...). És ezért néha akár el lehet hagyni a "nagyot" egy "kisebbért". És egy ilyen lépés, mindig előre vezet! Ez egy életforma, amit csak az ért
igazán, aki éli (de nagyon jó így élni...).
Nem véletlen, hogy a "néhai" Hungexponál vált reklámossá. Ott így éltünk anno... és ez adott egy máig élő összetartozás tudatot. (Olyan, mint akiket "a mozdony
füstje megcsapott"): lélektársak, rokonlekek - Csapat.

(Más részlegen, "igazgatóságon" dolgoztunk, így Kiskádár Tamást személyesen nem ismerem - de mégis...)

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés