hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár hobbiból ötletel

A Tarzan fordítása már a múlté, a Tilosban viszont máig dolgozik Kiskádár Tamás (47), aki a Kirowski után a Mito társ-kreatívigazgatója lett. Itt a újra együtt dolgozik Suba Jánossal, aki majdnem 20 éve reklámos tapasztalat nélkül vette fel szövegírónak a Hungexpóba.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

A 38. Magyar Sajtófotó Pályázatra 267 fotográfus 2488 pályaművet küldött, a beérkezett képek száma összesen 6079 volt.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Várható volt, hogy a hatalmas, villódzó kereszt előtti apáca-rave nem lesz Vatikán-barát tartalom.

Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"A kreatívigazgatóságnak van egy átka, hogy nem nagyon tudsz váltani, felfelé nincs út."
Színvonalban nincs felső határ. Tehát a felfelé vezető út végtelen.

"alkalmatlan vagyok bármilyen gazdasági jellegű gondolkodásra"
Kitalálni, hogy hogyan (=milyen kreatívval) lehet eladni valamit az nem igényel valamilyen gazdasági jellegű gondolkodást?

A "léhűtő" és "lébecolás" szó jut eszembe.
#
Kiskádár az utolsó lovagok egyike. Olyan "régivágású". Aki még tudja, hogy a pénz nem boldogít (bár jó, ha van...). Ami boldogít, az az örömből végzett munka
(hobbyból ötletelés...). És ezért néha akár el lehet hagyni a "nagyot" egy "kisebbért". És egy ilyen lépés, mindig előre vezet! Ez egy életforma, amit csak az ért
igazán, aki éli (de nagyon jó így élni...).
Nem véletlen, hogy a "néhai" Hungexponál vált reklámossá. Ott így éltünk anno... és ez adott egy máig élő összetartozás tudatot. (Olyan, mint akiket "a mozdony
füstje megcsapott"): lélektársak, rokonlekek - Csapat.

(Más részlegen, "igazgatóságon" dolgoztunk, így Kiskádár Tamást személyesen nem ismerem - de mégis...)

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés