hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár hobbiból ötletel

A Tarzan fordítása már a múlté, a Tilosban viszont máig dolgozik Kiskádár Tamás (47), aki a Kirowski után a Mito társ-kreatívigazgatója lett. Itt a újra együtt dolgozik Suba Jánossal, aki majdnem 20 éve reklámos tapasztalat nélkül vette fel szövegírónak a Hungexpóba.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"A kreatívigazgatóságnak van egy átka, hogy nem nagyon tudsz váltani, felfelé nincs út."
Színvonalban nincs felső határ. Tehát a felfelé vezető út végtelen.

"alkalmatlan vagyok bármilyen gazdasági jellegű gondolkodásra"
Kitalálni, hogy hogyan (=milyen kreatívval) lehet eladni valamit az nem igényel valamilyen gazdasági jellegű gondolkodást?

A "léhűtő" és "lébecolás" szó jut eszembe.
#
Kiskádár az utolsó lovagok egyike. Olyan "régivágású". Aki még tudja, hogy a pénz nem boldogít (bár jó, ha van...). Ami boldogít, az az örömből végzett munka
(hobbyból ötletelés...). És ezért néha akár el lehet hagyni a "nagyot" egy "kisebbért". És egy ilyen lépés, mindig előre vezet! Ez egy életforma, amit csak az ért
igazán, aki éli (de nagyon jó így élni...).
Nem véletlen, hogy a "néhai" Hungexponál vált reklámossá. Ott így éltünk anno... és ez adott egy máig élő összetartozás tudatot. (Olyan, mint akiket "a mozdony
füstje megcsapott"): lélektársak, rokonlekek - Csapat.

(Más részlegen, "igazgatóságon" dolgoztunk, így Kiskádár Tamást személyesen nem ismerem - de mégis...)

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés