hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kis zöld emberkék az E.ON új filmjében

Új kampánnyal jelentkezik az E.ON, amelyet az energiaszolgáltató régi-új ügynöksége, az ACG adaptált. A szpot főszereplői közlekedési lámpákról leugráló, majd megelevenedő figurák.

hirdetés

Kampánycél

„Az E.ON új márkakampányával arra világít rá: ha energiáról van szó, a hozzáállás nem mindegy, az új energiavilág és a technológiai fejlesztések új lehetőségeket hoznak mindenkinek az életében. Az E.ON energiavállalatként már nem csupán áramot és gázt kínál az energia- és környezettudatos jövő megoldásain dolgozik. Napelemes rendszerek, komplex hűtési- és fűtési megoldások, elektromos autózás – a társaság élenjáróvá kíván válni az új energiavilágban. Olyan területekre koncentrál, mint az okos, rugalmas energiahálózatok, az energiahatékonyság és megtakarítás, illetve a teljes körű energetikai megoldások.”

Kreatívkoncepció

Létezik egy olyan, tudatos ügyfélcsoport, aki tisztában van azzal, mennyi kapacitás rejlik az energiaszolgáltatásban az energiamegtakarítás vagy a környezetvédelem területén. Ezt az igényt felismerve az E.ON partnerként tekint ezekre a fogyasztókra. A filmnek ez az alapgondolata: „azokhoz akar szólni, akiknek nem mindegy” – írja közleményébenaz E.ON.

Érdekesség, behind the scenes

A reklámfilm a nemzetközi kampány hazai adaptációja, és Budapesten forgatták.

A kampány oldala.

Alkotók

Megbízó: E.ON
Marketing és Kommunikációs osztályvezető: Károlyi Zsuzsanna
Marketingkommunikációs szakterületvezető: Kovács Alexandra
Brand manager: Locskai Nóra
Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.
Médiaügynökség: Vizeum Hungary Média Kft.
Communication Planning Manager: Galántai Júlia
Kreatívigazgató: Nagy László
Art director: Kocsis Petra, Mondik Noémi
Szövegíró: Alberti Rita, Foltin István
Account: Virág Éva

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Atyaég. Welcome to 1997.

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés