hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik a Viacom régiós vezetője

Bartosz Witak azonnali hatállyal távozik, feladatait átmenetileg az orosz és baltikumi régió vezetője veszi át.

hirdetés

Távozik Bartosz Witak a többek között a Comedy Centralt, a Paramount Channelt, az RTL Spike-ot, a Nickelodeont üzemeltető Viacom közép-kelet-európai és izraeli régióért felelős alelnök-ügyvezető igazgatója, írja a SorozatWiki.

A SorozatWikinek a vállalat megerősítette a hírt, "a közép-kelet-európai régió irányítását ideiglenesen Elena Balmont, az Orosz, FÁK és baltikumi régió ügyvezető igazgatója látja el saját feladatai mellett" – írják.

A Viacom négy országban, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Csehországban a legnézettebb, országos lefedettségű csatornák nélküli kábelportfólió.

Witakkal négy és fél éve készítettünk interjút, erre olvasható.

Javítás: A hír korábbi verziójában az információt elsőként nyilvánosságra hozó SorozatWiki nyomán „kirúgásról” írtunk, de a Viacom csak a távozás tényét erősítette meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés