hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kirowski - az év ügynöksége

A Kirowski a tavalyi év kreatív terméke után idén az év ügynökségének járó díjat vehette át a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen. A Kreatív Csoport gondozásában zajló megmérettetésen a nevezett 111 pályamunka közül negyven kapott elismerést az április 17-én tartott gálán.

hirdetés
A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat az idei Hipnózison, így ez a cég vehette át az év ügynökségének járó díjat. Az ügynökség összesen 12 pályamunkát nevezett a versenyre, ezeknek a fele dobogós lett a kategóriákban. Az összesítés szerint ugyan a DDB küldte be a legtöbb – összesen 15 – nevezést, a rangsorban a második helyet foglalják el a három első helyezéssel.

Mint ismert, ez a két ügynökség a tavalyi Hipnózison is sikerrel szerepelt, ugyanis a DDB volt az év ügynöksége, a Kirowski pedig az év kreatív termékének járó elismerést vehette át.

A Hipnózison átadták az év reklámjáért járó elismerést is, amelyet idén a Zelmer Consult kapott meg.

A reklámversenyre érkezett pályamunkákat idén is egy nemzetközi zsűri bírálta el Stefan Krüger, a németországi Werbung und Verkaufen főszerkesztőjének vezetésével. A testület fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámok csoportban vizsgált: film, sajtóhirdetés, indoor/outdoor megjelenés, banner, website, online film és egyéb kategóriában, valamint díjaztak DM, esemény és egyéb kategóriában.

A zsűri tagja volt még a litván Arturas Olsauskas, a Best Marketing projektmenedzsere, Gavin Lucas, a brit Creative Review szerkesztője, Szlovéniából Maja Jancic, a Marketing Magazin szerkesztője, a szlovák Martin Mazag, a Strategie főszerkesztője, Pierre C. Meier, a Werbe Woche főszerkesztője Svájcból, Romániából Romanita Oprea, a Campaign Romania főszerkesztője, Emmanuelle Grossir, a francia CB News szerkesztője és Csehországból Vaclav Sochor, a Strategie szerkesztője.

A nyertes munkákat itt megtekinthetik.


Hipnózis Kreatív Reklámverseny 2008 - Díjazottak   

Év reklámja
Zelmer Consult

Év ügynöksége
Kirowski                 
               
Film kategória, fogyasztóközpontú reklámok       
1. helyezés

White Rabbit Entertainment Company
Heineken Hungária
Soproni Sör - Sörbarátok sorozat

2. helyezés
Akció-Nxs Reklámügynökség
Magyar Telekom
T-mobil szélessáv   

3. helyezés
McCann Erickson Budapest
Borsodi Sörgyár
Esküvő


Film kategória, társadalmi célú reklámok
1. helyezés

Ideatime
ÁNTSZ
Ahogy tőled tanulta - Elég program -Nők a dohányfüstmentes életért

2. helyezés
Briteon Communication
Gyermekkor Aalapítvány
Pneumococcus elleni fertőzés


Print kategória - sajtóhirdetés, fogyasztóközpontú reklámok
1. helyezés

Sylva Reklámügynökség
Porsche Hungária-Audi
Golf

2. helyezés   
Grey Worldwide
Vodafone Magyarország
Vodafone handset

3. helyezés
Laboratory Ideas
Volvó Autó Hungária
Volvó szőnyeg   


Print kategória - sajtóhirdetés, társadalmi célú reklámok   
1. helyezés
Ideatime
ÁNTSZ
Dohányzó magzat - Elég program -Nők a dohányfüstmentes életért

2. helyezés
Rapp Collins
4 Mancs Alapítvány
Fogas kérdés - Szőrme ellenes kampány


Print kategória - Indoor/Outdoor megjelenések, fogyasztóközpontú reklámok
1. helyezés
DDB
Porsche Hungária
Jackson 7 - Volkswagen Touran 7 üléssel   

Team Magyarország
T-Com   
Vezetékes telefon

2. helyezés
Café Design-Penne Consulting
Trafó - Kortárs Művészetek Háza
Imázskampány


Print kategória - Indoor/Outdoor megjelenések,    társadalmi célú reklámok    
1. helyezés

DDB
Amnesty International Hungary
Bush - Csapj zajt az emberi jogokért   

2. helyezés

McCann Erickson
Greenpeace Magyarország Egyesület
Az utolsó lehelletig


Online – banner, fogyasztóközpontú reklámok
1. helyezés
Kirowski
T-Online Magyarország
Scratch - T-Home TV   

2. helyezés
Kirowski
Ringier Kiadó
Megújult Blikk - Blikk.hu portál   

3. helyezés
Kirowski
T-Online Magyarország
Pass it over - ADSL szolgáltatás   

Carnation
Pannon
dijuice nyári aktivitások   


Online – website, fogyasztóközpontú reklámok
1. helyezés
Rope Walker Advertising
Unilever Rexona
Bioritmus

2. helyezés
Carnation
Pannon
dijuice 20Ft/SMSM tarifacsomag

3. helyezés
Kirowski
Magyar Telekom
DominóFriends - Dominofriends kedvezmény


Online – website, társadalmi célú reklámok   
1. helyezés
Neo Interactive
Invitel Távközlési Szolgáltató
Napszakonként változó UV lámpás közterületi fotókiállítás online tárlata


Online – film, fogyasztóközpontú reklámok       
1. helyezés
Republic of Art
Coca Cola Magyarország
Coke Club / Feritívi

Young & Rubicam
Kotányi Hungária
Merga - Kotányi grill fűszerek

2. helyezés
Republic of Art
T-Online
Online reality show/London expedíció


Online – egyéb, fogyasztóközpontú reklámok   
1. helyezés
Kirowski
Kirowski
Kirowski karácsony

2. helyezés
Café Interactive
BMW Hungary
The Total eclipse - Media Hack

3. helyezés       
Kirowski
T-Online Magyarország
T-Home textlink - T-Home TV


Online – egyéb, társadalmi célú reklámok           
Nincs díjazott



DM, fogyasztóközpontú reklámok   
1. helyezés:

Tonic Budapest
IKESZ Autó
Ellopott árlista - Skoda   
       
2. helyezés
TBWA Budapest
Media Markt Saturn Holding
"Pig-movies" apron   


DM, társadalmi célú reklámok
1. helyezés
TBWA Budapest
TBWA Budapest
Crassula orata - as chritsmas tree
           

Esemény, fogyasztóközpontú reklámok
1. helyezés
Createam Event
Red Bull Hungary
The Red Bull Metro Ride

2. helyezés
Advertisz Reklám
VisitBritain
Chelsea Csillaga - NagyBritanniába való utazás népszerűsítése

3. helyezés
Pro-Wide Rendezvényügynökség
MOL
MOL Body Wash


Esemény, társadalmi célú reklámok       
1. helyezés
DDB
Amnesty International Hungary
Make noise- Csapj zajt az emberi jogokért   

2. helyezés
Budapest Animation & Visual Effect Studios
Enternet
Reklámzabáló gép


Egyéb, fogyasztóközpontú reklámok
1. helyezés
Zelmer Consult és Reklámügynökség
Tui Reisencenter Austri GmbH
Terra Útlevél Promóció   

2. helyezés
Sky Marketing
SCA Hygiene Products
Zewa Komplex imázsnövelő BTL aktivitás

3. helyezés
HD Group Kommunikációs Ügynökség
MÁV Általános Biztosító
Ragaszkodom a MÁV Átalános Biztosítóhoz
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Május 31. az OVA végső határideje. Külön várjuk a social platformokra készült videókat és kedvezményes áron a nonprofit szervezetek videóit!

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés