hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kipróbáltuk az új zero kólát, édes

Elméletileg azok fognak jól járni, akik az eredeti kólaízt szeretik. A régi zero-hívőknek lehet, hogy van egy rossz hírünk.

hirdetés

Belenyúlt a Coca-Cola a zero receptjébe, vagy ahogy ők fogalmaznak: „Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze. A vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez.”

Már a tegnapi bejelentés is alaposan megosztotta a szerkesztőséget: a militáns zeroisták egyből azt neszelték, hogy nem lesz ennek jó vége, hiszen az volt a termék lényege, hogy nem olyan az íze. A Coca-Cola pedig volt olyan kedves/óvatlan, hogy ma küldött az újból két dobozzal, rájuk is rohantunk ezekre, amint behűltek, az előítéletek hűtéséről pedig vakteszttel próbáltunk gondoskodni.

Mondjuk úgy, hogy részben sikerült. E. (mérsékelt zeroista) a régire tippelte, hogy az az új, mert azt találta finomabbnak, ami E. örök optimista alapállását is jól mutatja. A militáns zeroista B. ugyanakkor magabiztosan és szomorúan mutatta, melyik az új, ami pont úgy romlott el, ahogy várta: az erősebb édesítőíz számára a kellemes üdítőital-faktort vette el.

I. az eredeti pirosat issza, úgyhogy lehetett volna ideális tesztalany, ha valamiért érdekelné a cukortartalom, de ugyanazt az ízélményt keresné. Nem érdekli, de nem is találta: szerinte az újban még jobban kibukik az édesítőszer-íz, és ezzel a zerót sikerült a light mellé felzárkóztatni. (Lightista nincs a szerkesztőségben, itt rendes emberek dolgoznak.) Sz.-nek mindkettő ízlett, és félóra elteltével már nem is tudott a különbségről állításokat tenni. Sok Sz.-típusú fogyasztót kívánunk a vállalatnak!

Az összetevők egyébként ugyanazok, csak az arányokat tologatták, szóval a nyilvánvaló pszichológiai faktorokon kívül most arról beszélgetünk, ki mennyi aszpartámot és aceszulfám K-t szeret.

Én voltam, aki töltött, úgyhogy annak tudatában kóstoltam őket egymásra, hogy ismertem a sorrendet, és az az igazság, hogy az újhoz úgy, hogy mellette van a régi, én sem szívesen nyúlnék egy komoly ebéd utáni szénhidrátkómában. De ahogy B. elkönyvelte, úgyis muszáj lesz átszokni az újra, addig meg felvásároljuk az összes régit.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés