hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiment a Republic New Yorkba átvenni a Clio ezüstöt

És készítettek egy videót is róla.

hirdetés

Ahogy már megírtuk, két magyar ügynökség is díjazott lett a New York-i Clio Awardson: a Republic egy brand dizájn ezüstöt, a White Rabbit egy animációs bronzot gyűjtött be (ezzel a WWF-es munkával). Szoktak a budapesti műhelyek eredményesen szerepelni, a korábbi években például az Isobar is nyert ezüstöt, a Possible Budapest pedig egy nemzetközi koprodukció részeként volt része egy aranynak és egy ezüstnek is.

Az már ritkább, hogy el is repüljenek átmenni, de a Republic-ügyvezető Barna Tamás és Magó Zsolt art director ezt tette, amiből egy videó is készült, íme:

„A Cliónál a legfontosabb, hogy egészen elképesztő, professzionális zsűri értékeli a pályamunkákat. Az objektivitáshoz, a szakmaisághoz kétség nem férhet - ezért is tartom óriási elismerésnek, hogy a díjazottak között lehetünk” – fogalmaz Barna Tamás az ügynökség közleményében. A Brand Design kategória zsűrielnöke Greg Quinton, a londoni The Partners vezető kreatívigazgatója volt.

Mint arra a Republic rámutat, a megbízó, a Souldrops mosószer- és öblítő startup az első magyar márka, amely díjat kapott New Yorkban. „A tulajdonosok szabad kezet adtak nekünk, így a márka kiszakadt a szektor unalmas kommunikációs és vizuális közhelyeiből. Nagyon örülünk, hogy meg tudtuk fogalmazni, hogy az ügyfél mit gondol a világról, sőt, azt is, hogy a termék milyen innovatív üzeneteket közvetít” – mondta róluk Barna. Ez itt a nevezés.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés