hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilenc magyar díj a Stevie Awardon

Tizenötödször osztották az International Business Awardot, becenevén a Stevie-t. Két magyar arany van, még több ezüst és bronz.

hirdetés

A korábbi évekhez hasonlóan idén is több magyar kampányt díjaztak az International Business Awardon, azaz a Stevie-n, bár a tavalyihoz képest egy kicsivel azért kevesebbet. Az IBA 2002 óta díjaz marketing-, illetve pr-kampányokat. Pár éve az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) Oscar-díjának elbírálási folyamatát is bonyolítja.

Idén aranyat nyert a Noguchi Porter Novelli koraszülött-támogató programja, amelyet a NaturAquának csinált, illetve az Issue Management kategóriában szintén aranyat hozott el a Café PR az OTP Egészségpénztárnak készített várószobás kampánya.

Ezüst Steve-t kapott az Uniomedia Magyar Telekomnak készített employer branding kampánya, illetve szintén a vállalati kommunikáció kategóriájában bronzot is kapott az ügynökség. Az Uniomedia ezen kívül még négy díjat kapott, három bronzot és egy ezüstöt, ezeket az alacsony költségvetésű kampány (CIB), a business-to-business (JCDecaux, novellakampány), a consumer products, valamint brand management (Telekom, legyél informatikus) kategóriákban.

A Noguchi is nyert még egy díjat, egy ezüstöt az LG-nek készített kampányával.

Erre lehet böngészni a nyerteseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés