hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilenc magyar díj a Stevie Awardon

Tizenötödször osztották az International Business Awardot, becenevén a Stevie-t. Két magyar arany van, még több ezüst és bronz.

hirdetés

A korábbi évekhez hasonlóan idén is több magyar kampányt díjaztak az International Business Awardon, azaz a Stevie-n, bár a tavalyihoz képest egy kicsivel azért kevesebbet. Az IBA 2002 óta díjaz marketing-, illetve pr-kampányokat. Pár éve az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) Oscar-díjának elbírálási folyamatát is bonyolítja.

Idén aranyat nyert a Noguchi Porter Novelli koraszülött-támogató programja, amelyet a NaturAquának csinált, illetve az Issue Management kategóriában szintén aranyat hozott el a Café PR az OTP Egészségpénztárnak készített várószobás kampánya.

Ezüst Steve-t kapott az Uniomedia Magyar Telekomnak készített employer branding kampánya, illetve szintén a vállalati kommunikáció kategóriájában bronzot is kapott az ügynökség. Az Uniomedia ezen kívül még négy díjat kapott, három bronzot és egy ezüstöt, ezeket az alacsony költségvetésű kampány (CIB), a business-to-business (JCDecaux, novellakampány), a consumer products, valamint brand management (Telekom, legyél informatikus) kategóriákban.

A Noguchi is nyert még egy díjat, egy ezüstöt az LG-nek készített kampányával.

Erre lehet böngészni a nyerteseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés