hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilenc magyar díj a Stevie Awardon

Tizenötödször osztották az International Business Awardot, becenevén a Stevie-t. Két magyar arany van, még több ezüst és bronz.

hirdetés

A korábbi évekhez hasonlóan idén is több magyar kampányt díjaztak az International Business Awardon, azaz a Stevie-n, bár a tavalyihoz képest egy kicsivel azért kevesebbet. Az IBA 2002 óta díjaz marketing-, illetve pr-kampányokat. Pár éve az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) Oscar-díjának elbírálási folyamatát is bonyolítja.

Idén aranyat nyert a Noguchi Porter Novelli koraszülött-támogató programja, amelyet a NaturAquának csinált, illetve az Issue Management kategóriában szintén aranyat hozott el a Café PR az OTP Egészségpénztárnak készített várószobás kampánya.

Ezüst Steve-t kapott az Uniomedia Magyar Telekomnak készített employer branding kampánya, illetve szintén a vállalati kommunikáció kategóriájában bronzot is kapott az ügynökség. Az Uniomedia ezen kívül még négy díjat kapott, három bronzot és egy ezüstöt, ezeket az alacsony költségvetésű kampány (CIB), a business-to-business (JCDecaux, novellakampány), a consumer products, valamint brand management (Telekom, legyél informatikus) kategóriákban.

A Noguchi is nyert még egy díjat, egy ezüstöt az LG-nek készített kampányával.

Erre lehet böngészni a nyerteseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary.

Bár csak 2022-ig jelentették be a felfüggesztését, a kormány tervezete 2023-ban sem számol belőle bevétellel.

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

Eközben új női online bulvármagazint indítottak, több másik portáljukat pedig átpozicionálják.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés