hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilenc magyar díj a Stevie Awardon

Tizenötödször osztották az International Business Awardot, becenevén a Stevie-t. Két magyar arany van, még több ezüst és bronz.

hirdetés

A korábbi évekhez hasonlóan idén is több magyar kampányt díjaztak az International Business Awardon, azaz a Stevie-n, bár a tavalyihoz képest egy kicsivel azért kevesebbet. Az IBA 2002 óta díjaz marketing-, illetve pr-kampányokat. Pár éve az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) Oscar-díjának elbírálási folyamatát is bonyolítja.

Idén aranyat nyert a Noguchi Porter Novelli koraszülött-támogató programja, amelyet a NaturAquának csinált, illetve az Issue Management kategóriában szintén aranyat hozott el a Café PR az OTP Egészségpénztárnak készített várószobás kampánya.

Ezüst Steve-t kapott az Uniomedia Magyar Telekomnak készített employer branding kampánya, illetve szintén a vállalati kommunikáció kategóriájában bronzot is kapott az ügynökség. Az Uniomedia ezen kívül még négy díjat kapott, három bronzot és egy ezüstöt, ezeket az alacsony költségvetésű kampány (CIB), a business-to-business (JCDecaux, novellakampány), a consumer products, valamint brand management (Telekom, legyél informatikus) kategóriákban.

A Noguchi is nyert még egy díjat, egy ezüstöt az LG-nek készített kampányával.

Erre lehet böngészni a nyerteseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés