hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilenc magyar díj a Stevie Awardon

Tizenötödször osztották az International Business Awardot, becenevén a Stevie-t. Két magyar arany van, még több ezüst és bronz.

hirdetés

A korábbi évekhez hasonlóan idén is több magyar kampányt díjaztak az International Business Awardon, azaz a Stevie-n, bár a tavalyihoz képest egy kicsivel azért kevesebbet. Az IBA 2002 óta díjaz marketing-, illetve pr-kampányokat. Pár éve az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) Oscar-díjának elbírálási folyamatát is bonyolítja.

Idén aranyat nyert a Noguchi Porter Novelli koraszülött-támogató programja, amelyet a NaturAquának csinált, illetve az Issue Management kategóriában szintén aranyat hozott el a Café PR az OTP Egészségpénztárnak készített várószobás kampánya.

Ezüst Steve-t kapott az Uniomedia Magyar Telekomnak készített employer branding kampánya, illetve szintén a vállalati kommunikáció kategóriájában bronzot is kapott az ügynökség. Az Uniomedia ezen kívül még négy díjat kapott, három bronzot és egy ezüstöt, ezeket az alacsony költségvetésű kampány (CIB), a business-to-business (JCDecaux, novellakampány), a consumer products, valamint brand management (Telekom, legyél informatikus) kategóriákban.

A Noguchi is nyert még egy díjat, egy ezüstöt az LG-nek készített kampányával.

Erre lehet böngészni a nyerteseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés