hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kilenc arany a kilencedik Pakkon

Június 22-én délután a Palack Borbárban tartottuk meg a termékcsomagolás versenyünk díjátadóját. A versenyen 11 kategóriában a fődíj és különdíj mellett összesen 9 arany, 10 ezüst, 4 bronz és 4 shortlistes helyezés született.  

hirdetés

A Kreatív kilencedik alkalommal rendezte meg a versenyt, melynek célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait.

Tavaly után idén is kiemeltünk egy kategóriát, amely a magyarországi kisebb termelők kreativitását, dizájn-megoldásait hivatott díjazni és népszerűsíteni. A kisüzemi sörök után idén a bortermelők és pálinkafőzdék plusz kategóriában vártuk a pályazatokat, a verseny a fiatal, feltörekvő kreatív tehetségek munkáit is kereste.

A versenyen összesen 9 arany, 10 ezüst, 4 bronz és 4 shortlistes helyezés született. 

A díjátadót Szabó Károly, a Kaméleon Reklám ügyvezető igazgatójának beszéde nyitotta meg.

Arany díjat vehetett át a Sole-Mizo csapata
További képekért kattintson!

Az eredmények:

 

1.    BORTERMELŐK

Shortlisten maradt pályamunkák:

Pályázat: Bognár Borbirtok Borcsalád

Pályázó: Bognár-Vin

Pályázat: KARÓS Badacsonyi Olasz Rizling Limited Selection

Pályázó: Borbély Családi Pincészet

 

3. helyezett:

Pályázat: Díszcsomagolás és arculatterv az A.Z. Nektár pince részére

Pályázó: Asztalos Máté Bendegúz


2. helyezett:

Pályázat: VISIO Egri Cuvée 2014 – díszcsomagolt vörös bor

Pályázó: Creatura Wine

1. helyezett:

Pályázat: Etyeki Kúria Zweigelt 2015

Pályázó: Etyeki Kúria


Avery Dennison különdíj:

Pályázat: Apukám Világa

Pályázó: Helikon Nyomda

 

2.    PÁLINKAFŐZDÉK

Shortlisten maradt pályamunka:

Pályázat: Márton és Lányai – Gold50

Pályázó: HEYTHERE

 

1. helyezett:

Pályázat: 10 Years of Rézangyal

Pályázó: HEYTHERE

 

3.    ALKOHOL ÉS ALKOHOLMENTES ITALOK     

a. Sör

Shortlisten maradt pályamunka:

Pályázat: Reketye Brewing Co. core range

Pályázó: Reketye Brewing Co.

 

b. Kávé, tea

2. helyezett:

Pályázat: Sole-Mizo Prisma Coffee Selection 6pack+glass promociós kosár

Pályázó: DSSmith Packaging Hungary

 

c. Egyéb alkohol és alkoholmentes üdítő és ital

1. helyezett:

Pályázat: Megújult hohes C csomagolás

Pályázó: Sió-Eckes

1. helyezett:

Pályázat: Törley Excellence pezsgőcsalád

Pályázó: Törley Pezsgőpincészet

 

4. ÉLELMISZER

a.  Édesség

2. helyezett:

Pályázat: Illa kézzel készült premium alkoholos bonbon

Pályázó: Kreatív Vonalak

 

b. Tejtermék

1. helyezett:

Pályázat: Mizo Coffee Selection

Pályázó: Sole-Mizo

1. helyezett:

Pályázat: Szarvasi Mozzarella 100 g teremékcsalád

Pályázó: Szarvasi Mozzarella

 

c. Készétel

2. helyezett:

Pályázat: Party Miiix gyorsfagyasztott termékcsalád

Pályázó: Kreatív Vonalak

 

5. HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU

2. helyezett:

Pályázat: Souldrops

Pályázó: Republic Group

 

6.   KOZMETIKUM

1. helyezett:

Pályázat: Ilcsi márka arculati megújítása

Pályázó: Ilcsi Szépítő Füvek

 

 

7.    GYÓGYSZER, GYÓGYHATÁSÚ KÉSZÍTMÉNY, ÉTREND-KIEGÉSZÍTŐ 

2. helyezett:

Pályázat: Hairmina – Az egészséges hajért és bőrért

Pályázó: Goodwill Pharma

2. helyezett:

Pályázat: Herbarelax termékcsalád – Amikor tornyosulnak a felhők

Pályázó: Goodwill Pharma

 

8.    VENDÉGLÁTÓHELYI ÉS STREET FOOD CSOMAGOLÁS

1. helyezett:

Pályázat: Mr. Funk csomagolás

Pályázó: Graphasel Design Studio

 

 

9.    SAJÁTMÁRKÁS TERMÉKEK CSOMAGOLÁSA

3. helyezett:

Pályázat: Ha szakÁLL a bál

Pályázó: Dm

 

2. helyezett:

Pályázat: SPAR kövön sütött pizzák

Pályázó: Poplart BTL Kommunikációs Ügynökség

Társpályázó: SPAR Magyarország

 

 

 10.   INNOVATÍV ÖKOCSOMAGOLÁS

3. helyezett:

Pályázat: Borháló

Pályázó: Geppetto

 

11.   TERV / KONCEPCIÓ

3. helyezett:

Pályázat: Ilcsi natúrkozmetikumok – designfrissítési variációk

Pályázó: Poplart BTL Kommunikációs Ügynökség

2. helyezett:

Pályázat: CROSS csokoládé csomagolástervezés

Pályázó: Páncsity Lídia

2. helyezett:

Pályázat: Ostoros Bor ’O’ városmaszk

Pályázó: Creativino

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés