hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kijött a John Lewis karácsonyi reklámja

A brit piacon évek óta óriási várakozás előzi meg a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámjait. Az Adam & Eve/DDB ezúttal egy nagyon kedves, Disney-szerű animációt készített.

hirdetés

Öregszünk, vagy valami más lelt bennünket, de a korábbi évektől eltekintve a John Lewis idei karácsonyi reklámja után nem akartuk magunkról lemosni a mindent elárasztó, magas viszkozitású nyálat. A mostanit kifejezetten kedvesnek és szívmelengetőnek tartjuk.



Az áruházlánc karácsonyi reklámjait hagyományosan óriási várakozás előzi meg a brit piacon, az ideit is a giccset ünnepelt reklámipari fogás rangjára emelő Adam & Eve készítette a tavaly tulajdonossá vált DDB-vel közösen.

A Disney-szerű animációban a nyuszit nagyon bántja, hogy az idei karácsonyt is átalussza majd a mackó, ezért vesz neki egy ajándékot, amely... de ez a reklámból kiderül. A szpot alatt a Keane Somewhere Only We Know című száma szól Lily Allen feldolgozásában.

Innen

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egyesületi formában próbálnak pozitív válaszokat találni. Csatlakozott például a Központ, a Dobrumba, a Rácskert és a Hivatal is.

Tíz külföldi kiadó is megvásárolta a jogokat, itthon a Librinél jelenik meg ősz legelején az A mi kockánk.

A White Rabbit 6 érmet hozott el a fesztiválról, köztük két aranyat. 

Leitner Attila a két éve kinevezett Csatári Patrikot váltja – értesült a Media1.

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés