hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kijött a John Lewis karácsonyi reklámja

A brit piacon évek óta óriási várakozás előzi meg a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámjait. Az Adam & Eve/DDB ezúttal egy nagyon kedves, Disney-szerű animációt készített.

hirdetés

Öregszünk, vagy valami más lelt bennünket, de a korábbi évektől eltekintve a John Lewis idei karácsonyi reklámja után nem akartuk magunkról lemosni a mindent elárasztó, magas viszkozitású nyálat. A mostanit kifejezetten kedvesnek és szívmelengetőnek tartjuk.



Az áruházlánc karácsonyi reklámjait hagyományosan óriási várakozás előzi meg a brit piacon, az ideit is a giccset ünnepelt reklámipari fogás rangjára emelő Adam & Eve készítette a tavaly tulajdonossá vált DDB-vel közösen.

A Disney-szerű animációban a nyuszit nagyon bántja, hogy az idei karácsonyt is átalussza majd a mackó, ezért vesz neki egy ajándékot, amely... de ez a reklámból kiderül. A szpot alatt a Keane Somewhere Only We Know című száma szól Lily Allen feldolgozásában.

Innen

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés