hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kijött a John Lewis karácsonyi reklámja

A brit piacon évek óta óriási várakozás előzi meg a John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámjait. Az Adam & Eve/DDB ezúttal egy nagyon kedves, Disney-szerű animációt készített.

hirdetés

Öregszünk, vagy valami más lelt bennünket, de a korábbi évektől eltekintve a John Lewis idei karácsonyi reklámja után nem akartuk magunkról lemosni a mindent elárasztó, magas viszkozitású nyálat. A mostanit kifejezetten kedvesnek és szívmelengetőnek tartjuk.



Az áruházlánc karácsonyi reklámjait hagyományosan óriási várakozás előzi meg a brit piacon, az ideit is a giccset ünnepelt reklámipari fogás rangjára emelő Adam & Eve készítette a tavaly tulajdonossá vált DDB-vel közösen.

A Disney-szerű animációban a nyuszit nagyon bántja, hogy az idei karácsonyt is átalussza majd a mackó, ezért vesz neki egy ajándékot, amely... de ez a reklámból kiderül. A szpot alatt a Keane Somewhere Only We Know című száma szól Lily Allen feldolgozásában.

Innen

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés