hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiírták az országos kereskedelmi rádiós pályázatot

Mészáros Lőrinc valószínűleg hiába vett kis vidéki rádiót, de azért egyáltalán nincs minden veszve.

hirdetés

Megjelentette az NMHH a Class FM megüresedett frekvenciakészletéről szóló országos kereskedelmi rádiós pályázatot. A felvezetésben még ők is úgy fogalmaznak, hogy jó lenne visszaállítani a duális rádiórendszert Magyarországon – azaz jó lenne, ha megint nem csak az államnak lennének országos rádiói.

A frekvenciáért évi legalább 500 millió plusz áfát, legfeljebb 830 millió plusz áfát lehet ajánlani. A felső küszöb meghatározása védhető, ha visszagondolunk arra, hogy a Sláger és a Danubius szép emlékű lezúzásakor a Neo FM és a Class FM őrült ajánlott összegekkel nyerte meg a frekvenciákat, amibe aztán a Neo bele is borult, és az MTVA a Dankó Rádiót dobta a magyar lakosságra helyette.

Egy büntetlen meglevő rádió sokat fog érni

Összesen 96 pontot lehet szerezni, és úgy tűnik, nagyrészt a megajánlott műsorszolgáltatási díj és a civil műsorok bátor bevállalása fog dönteni, illetve az, hogy a pályázóknak van-e olyan rádiós tapasztalata, amely keretében nem bírságolta őket szét a Médiatanács.

A díjajánlat 32 pontot ér, a műsortervre 36+16 pontot lehet kapni, ebben a bontásban:

  • közlekedési hírekre 2 pont
  • nem korhatáros (bonyolultabb a megfogalmazás, de ez a lényege) reggeli műsorért 10 pont
  • közérdekű (civil, oktatási és kulturális) műsorszámokért 20 pont (a 20 ponthoz heti 120 perc kell és nem éjszaka, ez érdekes lesz, de nyilván mindenki bevállalja)
  • 29,1% öt évnél újabb magyar zenéért 2 pont
  • néha idegen nyelvű hírekért 2 pont
  • 8-8 pont azért, ha a teljes, illetve a nappali műsoridőben minél több az olyan tartalom, ami nem ismétlés

Médiaszolgáltatási tapasztalatért 2 pontot kaphatnak országos rádiók, mivel csak két éves tapasztalat kell, így mókás módon ilyenje nem csak a Class FM-nek, hanem a néhai Neo FM-et üzemeltető cégnek is lesz. A körzeti rádiók ugyanerre 1 pontot kaphatnak. A Mészáros Lőrinc által nemrég megvásárolt siófoki-keszthelyi Part FM nem ilyen, csupán helyi, szóval ott elment egy pontocska :(

Illetve még több, mert legfeljebb 6 pontot lehet kapni, ha a tapasztalatként felmutatott rádió ellen nem hozott jogerős elmarasztáló határozatot az NMHH, és kirótt határozatonként 1 ponttal csökkent a behúzható pontok száma. Az NMHH sajtómunkatársa időt kért tőlünk, hogy kiszámolják, a Class FM hány pontot bukik itt, de sokat fog, a Part FM meg nem hoz pontot, mert se nem országos, se nem hálózatos, se nem körzeti.

Lehet még RDS szolgáltatásokat vállalni, mindenfélét, összesen 4 pontért.

A jelentkezésre 60 napon belül, november 7-ig van lehetőség. A pályázat maga 32 millióba kerül, de a nyertes és az érvényes pályázók ennek 80 százalékát visszakapják majd, az esetlegesen kizárt pályázók pedig a felét. Itt érhető el a teljes kiírás.

Kétharmadországos

A becsült lefedettség valójában csak 69,3 százalékos lesz, de ez még így is nagyobb, mint a Class FM-é volt, ez ugyanis megegyezik azzal, plusz hozzácsaptak még négy kisebb adótornyocskát. Így fog kinézni:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés