hirdetés
hirdetés
hirdetés

KIHOSSZ, Sensation Event – tiltakozás vagy gerilla-akció?

A „Hostess is ember!” címmel jutott el szerkesztőségünkhöz egy névtelen levél, melyben a Kizsákmányolt Hostessek Szövetségének (KIHOSSZ) nevezett szervezet tiltakozása szerepelt. A Sensation Event rendezvényszervező ügynökséget bíráló levélben az állítólagos „szövetség” szerette volna „a közvélemény és a marketingszakma figyelmét ráirányítani a rendezvényszakmában elharapózni látszó módszerek tarthatatlanságára.”
hirdetés

A Sensation Event rendezvényszervező ügynökséget „bíráló” levél így folytatódik: „Sajnos napi gyakorlattá vált az olyan ügynökségek, mint a Sensation által rendezett eseményeken, hogy a hostess munkatársakkal szemben képtelen, teljesíthetetlen elvárásokat támasztanak. Hogy csak néhányat említsünk, például a Sensation rendezvényein a hostessek nem ehetnek (még rágózni sem szabad), nem telefonálhatnak, nem kezdhetnek ki vendéggel…”

Végül a „KIHOSSZ összefogásra szólitja fel a marketingszakma képviselőit”, mondván, hogy  megálljt kell parancsolni a „Sensation-höz hasonló ügynökségek felháborító gyakorlatának, mielőtt ezek a módszerek elterjednek a rendezvényszakmában! A KIHOSSZ ezért hostess-tiltakozó nagygyűlést hirdet október 18-ára, a BTL napra a Citadella Turisztikai és Rendezvény Központ elé, melyre szeretettel várja a hazai szakmai sajtó képviselőit.”

Információink szerint a mindössze 10-15 „tüntetőt” megmozgató, már délben véget érő tiltakozás lezajlását követően a Sensation Event Marketing  sajtóközleményben reagált az eseményekre, melyben „sajnálattal vette tudomásul az október 18-ai, a BTL Nap-on történteket”.

A Sensation Event állítása szerint „mindig is fontosnak tartotta a koncepción alapuló, egyedi rendezvényötleteket, az ez alapján megszervezett eseményeket. A kreativitást nem valamiféle felesleges kelléknek, hanem a legfontosabb vezérlő elvének vallja, de az inkriminált „hostessekkel történő embertelen bánásmód” távol áll tőle.”

A Kreatív Online még a sajtóanyag kiküldése előtt megkereste a Sensation Eventet. Bár a sajtóközleményben elhatárolódnak a levél megfogalmazóitól, kérdésünkre, hogy a KIHOSSZ-tiltakozás mögött az ügynökség áll-e, azt a választ kaptuk, hogy sem cáfolni, sem megerősíteni nem kívánják az információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Úgy tűnik, mostanában nagyon menő lett tiltakozni.... :)
#
Lerántottuk a leplet: http://rendezvenykatasztrofak.com/post.php?id=138

A hivatalos sajtóközlemény többek között a Reklámszövetség honlapján is olvasható:
http://www.mrsz.hu/news-page.php?oid=T715943f3a01972c1f2896b6bccdfee1

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés