hirdetés
hirdetés
hirdetés

KIHOSSZ, Sensation Event – tiltakozás vagy gerilla-akció?

A „Hostess is ember!” címmel jutott el szerkesztőségünkhöz egy névtelen levél, melyben a Kizsákmányolt Hostessek Szövetségének (KIHOSSZ) nevezett szervezet tiltakozása szerepelt. A Sensation Event rendezvényszervező ügynökséget bíráló levélben az állítólagos „szövetség” szerette volna „a közvélemény és a marketingszakma figyelmét ráirányítani a rendezvényszakmában elharapózni látszó módszerek tarthatatlanságára.”
hirdetés

A Sensation Event rendezvényszervező ügynökséget „bíráló” levél így folytatódik: „Sajnos napi gyakorlattá vált az olyan ügynökségek, mint a Sensation által rendezett eseményeken, hogy a hostess munkatársakkal szemben képtelen, teljesíthetetlen elvárásokat támasztanak. Hogy csak néhányat említsünk, például a Sensation rendezvényein a hostessek nem ehetnek (még rágózni sem szabad), nem telefonálhatnak, nem kezdhetnek ki vendéggel…”

Végül a „KIHOSSZ összefogásra szólitja fel a marketingszakma képviselőit”, mondván, hogy  megálljt kell parancsolni a „Sensation-höz hasonló ügynökségek felháborító gyakorlatának, mielőtt ezek a módszerek elterjednek a rendezvényszakmában! A KIHOSSZ ezért hostess-tiltakozó nagygyűlést hirdet október 18-ára, a BTL napra a Citadella Turisztikai és Rendezvény Központ elé, melyre szeretettel várja a hazai szakmai sajtó képviselőit.”

Információink szerint a mindössze 10-15 „tüntetőt” megmozgató, már délben véget érő tiltakozás lezajlását követően a Sensation Event Marketing  sajtóközleményben reagált az eseményekre, melyben „sajnálattal vette tudomásul az október 18-ai, a BTL Nap-on történteket”.

A Sensation Event állítása szerint „mindig is fontosnak tartotta a koncepción alapuló, egyedi rendezvényötleteket, az ez alapján megszervezett eseményeket. A kreativitást nem valamiféle felesleges kelléknek, hanem a legfontosabb vezérlő elvének vallja, de az inkriminált „hostessekkel történő embertelen bánásmód” távol áll tőle.”

A Kreatív Online még a sajtóanyag kiküldése előtt megkereste a Sensation Eventet. Bár a sajtóközleményben elhatárolódnak a levél megfogalmazóitól, kérdésünkre, hogy a KIHOSSZ-tiltakozás mögött az ügynökség áll-e, azt a választ kaptuk, hogy sem cáfolni, sem megerősíteni nem kívánják az információt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Úgy tűnik, mostanában nagyon menő lett tiltakozni.... :)
#
Lerántottuk a leplet: http://rendezvenykatasztrofak.com/post.php?id=138

A hivatalos sajtóközlemény többek között a Reklámszövetség honlapján is olvasható:
http://www.mrsz.hu/news-page.php?oid=T715943f3a01972c1f2896b6bccdfee1

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés