hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kígyó és sushi az AXN szülinapján

A hetedik születésnapját és új sorozatának indulását ünneplő AXN az Eiffel téri irodaházban rendezte be Las Vegast. Saját zenekar, playmate-ek, kígyók, sushi és leves felespohárban.

hirdetés

Pazar partival ünnepelte hetedik születésnapját múlt héten az AXN az Eiffel tér C épületének hatodik emeletén berendezett hazai Las Vegasban. A tematikus partihoz az apropót a születésnapon túl a csatorna most induló sorozata, a Jog/Ászok szolgáltatta, amelynek címadóját, a csatorna weboldalán zajló címadási verseny nyertesét egy kis ajándékkal nyilvánosan ki is tüntették a partin - pedig szerintünk inkább büntetést érdemelne az, aki a The defenders angol címből ilyen magyar szóviccet gyárt.

Sushival fogadtak
Sushival fogadtak (További képekért kattintson!)

De mindegy is, a rendezvény tényleg mindent megtett, hogy elszórakoztassa az egész nemzetközire sikerült vendégsereget. Volt kaszinó (és eljött Kaló Dénes pókerbajnok is segíteni), számos nyerőautomata, voltak úgynevezett mikromágusok, a vendégek között óriáskígyóval a nyakukban mászkáló hastáncosok, és esküvői sarok, ahol vegas-i módra azonnal egybekelhetett minden házasodni vágyó. Persze ez utóbbihoz a pap vagy legalább anyakönyvvezető hiányzott, de a cilinderrel, fátyollal és virággal, meg a green screen csodájával a helyben kinyomtatott fotókon az esküvői kép mégis valóságossá vált. Akinek nem akadt helyben párja, az akár az összes meghívott playmate-et felkérhette a közös esküvői fotóra. Vegas-i ruhákba öltöztek a hoszteszek is: csillogó ezüst kisestélyijüket tűzpiros boákkal és tolldíszekkel egészítették ki.

Ivancsics Bence, az SPT Networks hangmérnöke és a playmate-ek
Esküvői fotózás playmate-ekkel

Az est házigazdájának szerepét Mihola Péter promóciós producer töltötte be, élőben Eddie Nelson, az AXN csatorna tulajdonosának, a Sony Pictures Television (SPT) Networks közép-európai ügyvezető igazgatója mondott köszöntő beszédet, videóüzenetben pedig Jerry O'Connell, a Jog/Ászok egyik főszereplője. Kivetítőn bemutatták a sorozat trailerét is, aztán mielőtt az AXN zenekara belehasított a húrokba, Eddie Nelson felvágta a születésnapi tortát. A nagy AXN-es, marcipán bevonatú torta az idei ország tortája ízében készült szilvagombóc tortát rejtett, a kisebbek, az AXN Sci-Fi és az AXN Crime torták sajnos azonban rejtélyek maradtak előttünk, mert már így is majdnem szétdurrantunk a mennyei cateringtől.

Már a bejáratnál lenyűgöző sushi-hajó fogadott a Wasabitól, ami mellett ínycsiklandó előételek sorakoztak: mártogatni való zöldségcsíkok és változatos mártások, frissen szeletelt füstölt sonka és óriási parmezánkorong. A főételek mögött mascarpone grillázsos banánnal és hasonló desszertkülönlegességek, a vendégek között lavírozó pincérek tálcáin pedig sütőtök- és szarvasgomba-krémleves felespohárban - kanál nélkül. A koktélok mellett prémium hazai borok emelték a színvonalat - egészen 11-ig, amikor egyszer csak minden választék leszűkült valami középkategóriás egri borra. "270 emberre számítottunk, de mostanra 700 poharunk fogyott el" - magyarázkodott a pult mögött álló pincér. Így aztán meglátogattuk még a széles teraszon berendezett dohányzót, aztán továbbálltunk. Teli hassal és néhány pohár isteni bor emlékével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés