hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Kiesett az utolsó magyar nevező is

Kiosztották a filmes kategória shortlistjét a Cannes Lions reklámfesztiválon, de az ACG Állásinterjú című munkája nem került a listába. Ezzel a magyar nevezők számára véget is ért a fesztivál.
hirdetés

260 film került fel az egyelőre a kategóriák királyának számító, és minden évben az egyik legerősebb mezőnyt felvonultató Film Lions idei shortlistjére, de a kategória egyetlen magyar nevezője, az ACG Miniszterelnöki Hivatalnak készített Állásinterjú című munkája nem került be a legjobbak közé. Ezzel kiesett a 34 nevezésből megmaradt utolsó versenyző is, a magyarok számára véget ért az 56. Cannes Lions Reklámfesztivál.






Az Egyesült Államok 59 shortlistessel listavezető, az Egyesült Királyság 42, Argentína 21 shortlistes munkát tudhat magáénak. A régiónkból a prágai EuroRSCG  Nemzeti Múzeumnak készített, München című filmje került be a 260 oroszlánra esélyes közé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés