hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes 2009

Kiesett az utolsó magyar nevező is

Kiosztották a filmes kategória shortlistjét a Cannes Lions reklámfesztiválon, de az ACG Állásinterjú című munkája nem került a listába. Ezzel a magyar nevezők számára véget is ért a fesztivál.
hirdetés

260 film került fel az egyelőre a kategóriák királyának számító, és minden évben az egyik legerősebb mezőnyt felvonultató Film Lions idei shortlistjére, de a kategória egyetlen magyar nevezője, az ACG Miniszterelnöki Hivatalnak készített Állásinterjú című munkája nem került be a legjobbak közé. Ezzel kiesett a 34 nevezésből megmaradt utolsó versenyző is, a magyarok számára véget ért az 56. Cannes Lions Reklámfesztivál.






Az Egyesült Államok 59 shortlistessel listavezető, az Egyesült Királyság 42, Argentína 21 shortlistes munkát tudhat magáénak. A régiónkból a prágai EuroRSCG  Nemzeti Múzeumnak készített, München című filmje került be a 260 oroszlánra esélyes közé.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés