hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kié lesz az utolsó Rudi?

Piros Pöttyös-szpot

Jópofa, és illik a márkához – vélekedik Somoskői László, az Allison & the Whizz art directora a Pöttyös Túró Rudi legújabb reklámfilmjéről. Annak ellenére, hogy a szpot szerinte egy sörös reklámfilmre emlékeztet, a hirdetés jó, mert passzol a korábbi Piros Pöttyös
humorkoncepcióhoz.
hirdetés

1. Mit gondol az alapötletről?
2. Mit gondol a megvalósításról az alapötlethez képest?
3. Újszerűnek tartja-e  a szpotot?
4. Hatékony lehet-e  a szpot?     (Teljesíti-e a célokat?)
5. Mi ragadta meg a szpotban?
6. Van-e kedvenc része?
7. Van-e hiba az ötletben, illetve a szpotban?

„A Túró Rudi csokoládémázzal bevont édes túrórúd, Magyarország egyik legkedveltebb és legnagyobb múltra visszatekintő saját készítésű tejes desszertje” – írja a Wikipédia.

Személy szerint rajongó vagyok. Szóval szeretem: a pöttyöst, az igazit. Amióta az eszemet tudom, Túró Rudi mindig is volt, van, és remélem lesz. Divatos szóval: igazi hungarikum. Eddigi reklámjai viccesek, humorosak, és valahol a termék is az. Ilyen névvel?

1. Az alapötlet, ha nem is túl eredeti, de jó. Van benne vagányság, humor. Egy kis egészséges kópéság, ami még nem zavaró, és szerintem passzol a Rudi imázsához.

2. Átlagos. A szereplők elmennek, de nem mondanám, hogy túlzottan megmaradt a főszereplő srác arca. Vagy akárkié a szpotból. Kicsit mindannyian szürkék. Az egész lehetett volna színesebb.

3. Nem. A „kié lesz az utolsó termék a polcon” típusú filmekből láttunk már többet, jobbat is. És nem feltétlenül kell hozzá híres ember. Bár Jennifer Aniston megjelenése valószínűleg sokat dobna a termék népszerűségén.

4. Ha az imázs erősítése a cél, akkor elfogadható. A Túró Rudi jópofa, vagány, kissé bohókás képet próbál felépíteni, erre ez a szpot megfelelő, még ha nem is nevezhető igazán újszerűnek. (Más: nagyon vicces a Szigeti jelenlét is mint imázsépítés. Ha valaki már próbálta a sör-Túró Rudi kombinációt, az sejtheti, mire gondolok.)

5. Igazán semmi. Egy a többé-kevésbé jópofa Túró Rudi-szpotok közül.

6. Apu és anyu rosszalló tekintete.

7. Konkrétan nem hiba, de a szpot végén lehetett volna látványosabb anyu, apu roszszallása. Esetleg még egy csavar a történetben, és övék lenne az utolsó Rudi. Szóval a befejezés lehetett volna erősebb.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés