hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kié lesz az utolsó Rudi?

Piros Pöttyös-szpot

Jópofa, és illik a márkához – vélekedik Somoskői László, az Allison & the Whizz art directora a Pöttyös Túró Rudi legújabb reklámfilmjéről. Annak ellenére, hogy a szpot szerinte egy sörös reklámfilmre emlékeztet, a hirdetés jó, mert passzol a korábbi Piros Pöttyös
humorkoncepcióhoz.
hirdetés

1. Mit gondol az alapötletről?
2. Mit gondol a megvalósításról az alapötlethez képest?
3. Újszerűnek tartja-e  a szpotot?
4. Hatékony lehet-e  a szpot?     (Teljesíti-e a célokat?)
5. Mi ragadta meg a szpotban?
6. Van-e kedvenc része?
7. Van-e hiba az ötletben, illetve a szpotban?

„A Túró Rudi csokoládémázzal bevont édes túrórúd, Magyarország egyik legkedveltebb és legnagyobb múltra visszatekintő saját készítésű tejes desszertje” – írja a Wikipédia.

Személy szerint rajongó vagyok. Szóval szeretem: a pöttyöst, az igazit. Amióta az eszemet tudom, Túró Rudi mindig is volt, van, és remélem lesz. Divatos szóval: igazi hungarikum. Eddigi reklámjai viccesek, humorosak, és valahol a termék is az. Ilyen névvel?

1. Az alapötlet, ha nem is túl eredeti, de jó. Van benne vagányság, humor. Egy kis egészséges kópéság, ami még nem zavaró, és szerintem passzol a Rudi imázsához.

2. Átlagos. A szereplők elmennek, de nem mondanám, hogy túlzottan megmaradt a főszereplő srác arca. Vagy akárkié a szpotból. Kicsit mindannyian szürkék. Az egész lehetett volna színesebb.

3. Nem. A „kié lesz az utolsó termék a polcon” típusú filmekből láttunk már többet, jobbat is. És nem feltétlenül kell hozzá híres ember. Bár Jennifer Aniston megjelenése valószínűleg sokat dobna a termék népszerűségén.

4. Ha az imázs erősítése a cél, akkor elfogadható. A Túró Rudi jópofa, vagány, kissé bohókás képet próbál felépíteni, erre ez a szpot megfelelő, még ha nem is nevezhető igazán újszerűnek. (Más: nagyon vicces a Szigeti jelenlét is mint imázsépítés. Ha valaki már próbálta a sör-Túró Rudi kombinációt, az sejtheti, mire gondolok.)

5. Igazán semmi. Egy a többé-kevésbé jópofa Túró Rudi-szpotok közül.

6. Apu és anyu rosszalló tekintete.

7. Konkrétan nem hiba, de a szpot végén lehetett volna látványosabb anyu, apu roszszallása. Esetleg még egy csavar a történetben, és övék lenne az utolsó Rudi. Szóval a befejezés lehetett volna erősebb.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés