hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kicsit nem figyeltünk oda, és megújult a Dívány

Megújult designnal és tartalmi fejlesztésekkel jelentkezik a CEMP online női portálja.

hirdetés

"A változás gyakran nehézkes és fájdalmas. Na, ez nem ilyen változás volt. Régóta vártuk már, hogy a február óta formálódó Dívány végre ne csak tartalmilag, de látványra is megújuljon. Ez a külső nemcsak menőbb a korábbinál, de számos olyan lehetőséget is hozott, amivel szórakoztatóbbá, érdekesebbé tehetjük az újságot. A dizájnváltás nemcsak arculati, hanem tartalmi fejlődést is jelent, ezt a törekvést pedig szépen kiegészíti a frissen indult fitnesz- és sportrovatunk, a testem" - írja a CEMP blogján Sákovics Diana, a Dívány.hu főszerkesztője.

A szeptember végén minden platformon megújult designban új rovatok és megoldások mutatkoznak be:

- a címlapi Zanza! dobozban az aktuális friss cikkekkel együtt az olvasó a szerzőket is megismerheti, a képgalériákban faltól-falig fotókat lapozgathat, a legjobb videókat és blogbejegyzéseket a címlapon ajánják, illetve új, saját rovatot kapott a mozgás #testem, ahogy az ego előadások is külön menüpont alatt találhatók.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés