hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiállítási pályázatot hirdetett a Fashion Street

Kiállítási pályázatot írt ki a Fashion Street “Art On The Street After Lockdown” címen, amelynek célja, hogy „az új generációk művészeit támogassák, és elősegítsék pályájuk felívelését, megismertessék műveiket a hazai és nemzetközi publikummal, műgyűjtőkkel, műértőkkel. A felhíváshoz tartozó, egy hónapon át tartó kültéri kiállítás során a különböző művészeti ágak kurátorok által kiválasztott képviselői kapnak különleges kiállítási, publikálási és értékesítési lehetőséget a Fashion Streeten” – olvasható a közleményben. 

hirdetés

A pályázati nevezés ingyenes, minden 18. életévét betöltött természetes személy vagy Magyarországon bejegyzett jogi személy nevezhet. Pályázni csoportosan is lehet, az alkotócsoportként történő pályázás esetén a csoport köteles kijelölni és felhatalmazni egy képviselőt, akivel a pályázat során kizárólagos kapcsolatot tart a pályázat kiírója. A pályázatra főleg fiatal képzőművészek, művészeti iskolákban tanuló diákok alkotásait várják, de nem feltétel a szakmai végzettség.

A közleményben azt írják: „a felhívás hazai fiatal képzőművészekhez szól, akiknek új vagy már meglévő munkái kapcsolódnak az „Art On The Street After Lockdown“ tematikához. Olyan alkotókat keresünk, akik friss látásmódjukkal, kreatív szemléletükkel új irányokat mutathatnak a hazai művészeti érában és akiknek munkái megérdemlik, hogy szélesebb közönség is megismerje őket”. Olyan – kizárólag kültérre tervezett – alkotásokat várnak, amelyek szabadon, bármilyen asszociációval, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A nevezési határidő augusztus 24-e, éjfél, a zsűrizési időszak szeptember 10-ig tart, győztest rákövetkező nap hirdetnek. A kiállítás megnyitója szeptember 16-án lesz, és egészen október 31-ig lesznek megtekinthetők az alkotások.

A pályamunkákat erre az email-címre várják a szervezők. További részletek ide kattintva.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Lehet, hogy a büntetés miatt nem indulhatnak az NMHH következő frekvenciapályázatán.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés