hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiállítás nyílik Cseh Tamás grafikáiból

Dalszerző-előadói munkásságánál egy fokkal kevésbé ismert, hogy Cseh Tamás grafikával is foglalkozott.

hirdetés

Idén lenne 75 éves a 2009-ben elhunyt Cseh Tamás. A dalszerző-énekes (továbbá: színész, előadóművész, rajztanár) grafikai munkáiból kiállítás nyílik január 26-án, este 7 órakor a Bartók Béla úton található Gross Arnold Galériában. 

A kiállítást anyagát Szilágyi Gábor művészettörténész és Gross András, a Gross Arnold Galéria vezetője a család és a Cseh Tamás Archívum segítségével válogattak össze.

"Cseh Tamás az egri Tanárképző Főiskola rajzszakán végzett a hatvanas években, majd rajztanárként dolgozott tíz éven át. Vizuális érzékenyége és rajztehetsége egészen fiatalon, már az általános iskolában megmutatkozott. A zene iránti elköteleződése a hatvanas évektől az előadóművészet felé terelte, ugyanakkor ez az időszak a kezdődő zenei pálya, a bakonyi indiántábor és a tanári munka mellett grafikusi és festő munkái miatt is izgalmas számunkra. A Gross Arnold Galéria ebből az időszakból mutat be munkákat, melyek az egészen fiatal kori indián témájú illusztrációkon át az eddig még be nem mutatott különböző műfajú grafikákig többféle téma és műfaj válogatása" - olvasható a közleményben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés