hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közel 140 oldalas kiadványt is forgathatunk a Trónok harca utolsó évadához

A Marquard Media kiadványa átfogó képet ad az eddigi hét évadról.

hirdetés

Kulisszatitkokat felfedő Trónok harca bookazine-t ad ki a Marquard Media a sorozat utolsó évadának premierjére időzítve. A138 oldalas kiadvány átfogó képet ad a sorozat eddigi évadairól, amelynek segítségével a rajongók felkészülhetnek a záró szériára. Nemcsak a korábbi hét évad legfontosabb történéseit veszi górcső alá a magazin, hanem a történet mögött húzódó valós történelmi eseményekkel és összefüggésekkel is külön foglalkozik. Ezen túl a magazin szerzői több tudományág elemzésére támaszkodva kísérletet tesznek annak megjóslására, hogy a befejező évad végén ki kerül majd a Vastrónra.

„Büszkeséggel tölt el, hogy ennek a népszerű sorozatnak a mélyebb megértéséhez mi is hozzájárulunk. A Trónok harca – A Hét Királyság igaz története kiadványban nemcsak szórakoztatjuk az olvasókat és a sorozat rajongóit, hanem olyan mély és részletes információkkal és tudással gazdagítjuk őket  - főleg a középkor történéseiről - amelyeket csak hosszabb kutatómunka kapcsán tudnának egy helyen megtalálni. Ezzel a kiadvánnyal tovább színesítjük a portfóliónkat, és eltökélt szándékunk a jövőben is hasonlóan érdekes és izgalmas tartalmakkal, szolgáltatásokkal meglepni olvasóinkat”  - fogalmaz Pastyik Renáta, a Marquard Media portfólióigazgatója.

A kiadvány április 12-től 3 hónapon keresztül érhető el az újságárusoknál, hiper- és szupermarketekben, benzinkutakon, vagy online is megrendelhető.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés