hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadót vált a Behaviour magazin

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

hirdetés

 A Kreatívnak eljuttatott közlemény szerint a 2014-es alapítás óta az IT-Business Publishing Kft. adta ki a print Behaviourhavilapot és fejlesztette hozzá a portfólió online-, közösségimédia-, napi hírlevél, videó-, podcast- és event- (Human Hungary) elemeit, valamint a kiadó által alapított Behaviour Awardot (üzletfejlesztési és humánmenedzsmenet díjakat). 

A Behaviour-portfólió alapítói és kiadói jogainak értékesítése nem befolyásolja az IT-Business Publishing Kft. portfóliójának többi elemét. Azok megmaradnak, sőt, további fejlesztések indulnak. Így az ITBusiness magazin és a hozzá tartozó elemek – a weboldal (itbusiness.hu), a napi hírlevél (ITB TODAY), a social media oldalak (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter), a videók, a podcastok, a rendezvények (Inside, ITBusiness&Technology, ITB Club, ITexec, Industry&Technology, IT-Szüret), a toplisták és a hozzájuk kapcsolódó díjak (Top 25 – Az év legsikeresebb ICT-menedzsere, TOP 52 – Az év legsikeresebb ICT-cége) és innovációs díjak (ITBUSINESS Award) – továbbra is a kiadó tulajdonát képezik. 

Sziebig Andrea, a kiadó ügyvezetője kiemelte, hogy a Behaviour-portfolió eladását komoly személyes sikernek éli meg, hiszen az induláskor sokan nem látták a kapcsolatot az ICT-terület és egy HR-fókuszú magazin között, de az akvizíció a legjobb bizonyíték arra, hogy nem így van.  A kiadó a jövőben még fókuszáltabban szeretne a technológiai irányvonal prémium megjelenítésére koncentrálni. Az ügyvezető hozzátette, hogy az elmúlt években sok megkeresés érkezett a humánmenedzsment-portfólió megvételére, de most először látta azt, hogy olyan pénzügyi befektető kezébe kerül át a teljes portfólió, ahol a kontinuitás és a hosszútávú működtetéshez szükséges kondíciók biztosítottak.A befektető kiléte egyelőre ismeretlen. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés