hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadót vált a Behaviour magazin

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

hirdetés

 A Kreatívnak eljuttatott közlemény szerint a 2014-es alapítás óta az IT-Business Publishing Kft. adta ki a print Behaviourhavilapot és fejlesztette hozzá a portfólió online-, közösségimédia-, napi hírlevél, videó-, podcast- és event- (Human Hungary) elemeit, valamint a kiadó által alapított Behaviour Awardot (üzletfejlesztési és humánmenedzsmenet díjakat). 

A Behaviour-portfólió alapítói és kiadói jogainak értékesítése nem befolyásolja az IT-Business Publishing Kft. portfóliójának többi elemét. Azok megmaradnak, sőt, további fejlesztések indulnak. Így az ITBusiness magazin és a hozzá tartozó elemek – a weboldal (itbusiness.hu), a napi hírlevél (ITB TODAY), a social media oldalak (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter), a videók, a podcastok, a rendezvények (Inside, ITBusiness&Technology, ITB Club, ITexec, Industry&Technology, IT-Szüret), a toplisták és a hozzájuk kapcsolódó díjak (Top 25 – Az év legsikeresebb ICT-menedzsere, TOP 52 – Az év legsikeresebb ICT-cége) és innovációs díjak (ITBUSINESS Award) – továbbra is a kiadó tulajdonát képezik. 

Sziebig Andrea, a kiadó ügyvezetője kiemelte, hogy a Behaviour-portfolió eladását komoly személyes sikernek éli meg, hiszen az induláskor sokan nem látták a kapcsolatot az ICT-terület és egy HR-fókuszú magazin között, de az akvizíció a legjobb bizonyíték arra, hogy nem így van.  A kiadó a jövőben még fókuszáltabban szeretne a technológiai irányvonal prémium megjelenítésére koncentrálni. Az ügyvezető hozzátette, hogy az elmúlt években sok megkeresés érkezett a humánmenedzsment-portfólió megvételére, de most először látta azt, hogy olyan pénzügyi befektető kezébe kerül át a teljes portfólió, ahol a kontinuitás és a hosszútávú működtetéshez szükséges kondíciók biztosítottak.A befektető kiléte egyelőre ismeretlen. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés