hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Kiadóknak kínál natív hirdetési megoldást a Project Agora

A Project Agora programmatic piactér együttműködést kötött a Taboola-val, és létrehoztak egy kiadókra szakosodott hirdetési megoldást Content Discovery címmel.

hirdetés

A Content Discovery egy célzott hirdetési eszköz, ami a keresőmarketing targetálásához hasonlóan működik. A felhasználó a hirdetéssel natív módon, a cikkek alatti személyre szabott tartalomajánlóban találkozik. Az ajánló maga a Content Discovery, tehát ez maga a termék, amelyet a Project Agora kínál a szerződött kiadóknak és a hirdetőknek. Tartalma lehet organikus cikkajánló a kiadó saját cikkeivel, illetve natív hirdetés. Hirdetést ügyfelek vásárolhatnak a Project Agorán keresztül, CPC-alapon (cost per click). 

A hirdetések külön jelölve vannak olyan módon, hogy egy extra címsorban megjelenítik a hirdető márkanevét - az organikus cikkajánlóval ellentétben. A kiadóknak ez a megoldás annyiban is érdekes lehet, hogy az együttműködés során a saját, organikus tartalmaikat is megjelentethetik az ajánlódobozban, és ha a felhasználó emiatt több időt töltött el az oldalon, máris növelték az inventoryjukat.

A Content Discovery a gyakorlatban - a megjelenési oldalról nézve - a cikk alatt 2x3-as elrendezésben működik. Ebből a felső sorban jelenhet meg hirdetés, maximum 3 egyszerre. A cikkajánlóban egyedi, algoritmus segítségével a felhasználóra szabott tartalom jelenik meg. A kreatívok és szövegek elküldése után A Project Agora futtatja és riportálja a kampányt ügyfeleink felé.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés