hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ki tette tönkre a Kreatív farsangi buliját?

A várakozásokkal ellentétben, több tízezer helyett, mindössze néhány száz ember jelent meg a Design Terminálon, a Kreatív farsangi buliján, azok is hamar továbbálltak, a WC-ben rejtőzködő informátorunk szerint voltak, akik inkább a Symbolba mentek. Mi lehet a csúfos bukás oka? Ki a felelős? Ki a hibás? Mi legyen a büntetése? 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés