hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ki ez a srác, aki Budapest belvárosában szaxofonozik?

A Budapest Jazz Club az egyik legrégebbi hirdetési formához nyúlt.

hirdetés

Néhány napja délutánonként tűnik fel a Margit híd és a Nyugati Pályaudvar között a szaxofonozó táblásember, aki a hátán a Budapest Jazz Club hirdetését viszi.

A régi hirdetési módszer, mint kiderült, Keleti Kristóf, a Jazz Club kommunikációs vezetőjének ötlete volt, aki elmondása szerint eleinte szórólapozásban gondolkodott, de annak komplikált kerületi szabályozása miatt inkább a klasszikus szendvicsemberes megoldást választotta. A cél egyértelműen a környéken sétáló turisták megszólítása az akcióval.

Útközben néhány szóra a szaxofonozó fiút, Simon Mártont is sikerült elkapnunk, aki elmondta, eddig főleg pozitív reakciókat kapott az akció során. 

Keleti még annyit elárult, hogy az utcán vonuló szaxofonosok kiemelt órabért kapnak, és kifejezetten fiatal, még tanuló zenészeket keresett. Még annyit hozzátett, hogy később is érdemes lesz a szaxofonozó hirdetőket követni, ugyanis a terv szerint hamarosan jegyeket is szerezhetünk a hátukról.

Mi ehhez csak a Saturday Night Live egyik klasszikus szkeccsét tennénk hozzá, amelyben a Mad Men színésze, Jon Hamm veszi birtokába a szaxofont.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés