hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ki ez a srác, aki Budapest belvárosában szaxofonozik?

A Budapest Jazz Club az egyik legrégebbi hirdetési formához nyúlt.

hirdetés

Néhány napja délutánonként tűnik fel a Margit híd és a Nyugati Pályaudvar között a szaxofonozó táblásember, aki a hátán a Budapest Jazz Club hirdetését viszi.

A régi hirdetési módszer, mint kiderült, Keleti Kristóf, a Jazz Club kommunikációs vezetőjének ötlete volt, aki elmondása szerint eleinte szórólapozásban gondolkodott, de annak komplikált kerületi szabályozása miatt inkább a klasszikus szendvicsemberes megoldást választotta. A cél egyértelműen a környéken sétáló turisták megszólítása az akcióval.

Útközben néhány szóra a szaxofonozó fiút, Simon Mártont is sikerült elkapnunk, aki elmondta, eddig főleg pozitív reakciókat kapott az akció során. 

Keleti még annyit elárult, hogy az utcán vonuló szaxofonosok kiemelt órabért kapnak, és kifejezetten fiatal, még tanuló zenészeket keresett. Még annyit hozzátett, hogy később is érdemes lesz a szaxofonozó hirdetőket követni, ugyanis a terv szerint hamarosan jegyeket is szerezhetünk a hátukról.

Mi ehhez csak a Saturday Night Live egyik klasszikus szkeccsét tennénk hozzá, amelyben a Mad Men színésze, Jon Hamm veszi birtokába a szaxofont.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés