hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kezdj el élni – üzeni új reklámjában az Auchan

Az Auchan év eleji tenderét megnyerő Laboratory Group elkészítette a márka új platformját bevezető imázsfilmet, melynek üzenete: „Kezdj el élni!” Ezt az üzenetet a hozzá társított zene is közvetíti, az Auchan filmjéhez ugyanis az Anna and the Barbies „Márti dala” című számát használta az ügynökség. A kampány indulását az Auchan 20. születésnapjára időzítették.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Urbán Zsolt hat év után köszönt le. Elnökséget és felügyelő bizottságot is választott a szervezet.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés