hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevesebben száguldozunk a sztrádán és elvesztettünk egy barátot

Csak a jó hírekre kattintottunk, a közéletre meg jórészt fittyet hánytunk augusztusban a Lájkbajnokság szerint. Egy elgondolkodtató cikk nyert, illetve ugyanaz a sütis cikk újra felbukkant.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

A Canestennek szánt márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!