hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevesebben száguldozunk a sztrádán és elvesztettünk egy barátot

Csak a jó hírekre kattintottunk, a közéletre meg jórészt fittyet hánytunk augusztusban a Lájkbajnokság szerint. Egy elgondolkodtató cikk nyert, illetve ugyanaz a sütis cikk újra felbukkant.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Mészáros Lúcia divattervezte az ügynökség egyenruháit. Képsorozat és werkfilm készült róla.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!