hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevés a reklámos a világ 100 legkreatívabb embere között

Kevés ügynökségi kreatív került fel a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. Az IT-sek és a dizájnerek vannak nagy többségben.
hirdetés

Az első harmincba sem fért be ügynökségi reklámszakember a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. A legjobb helyezést Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója érte el, ő a 32. helyen végzett. Greg Hahn, a BBDO kreatívigazgatója a 39., míg Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója az 59. pozíciót érdemelte ki a listán. Az egyetlen női kreatív, Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója a 88. lett.

A százas listát egyértelműen az IT-szektor húzónevei és a dizájnerek uralják, de sok közöttük a telekom- és a divatipar felől érkező is. A lista első helyét Jonathan Ive, az Apple ipari dizájnért felelős senior alelnöke szerezte meg, a második hely Bill Gates feleségének, Melinda Gates-nek járt, míg a harmadik pedig Shai Agassi, az elektronikus autógyártásban érdekelt Better Place ügyvezetője lett.

(forrás: Kreatív Online, AdFreak)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés