hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kevés a reklámos a világ 100 legkreatívabb embere között

Kevés ügynökségi kreatív került fel a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. Az IT-sek és a dizájnerek vannak nagy többségben.
hirdetés

Az első harmincba sem fért be ügynökségi reklámszakember a Fast Company „100 Most Creative People in Business” listájára. A legjobb helyezést Lee Clow, a TBWA kreatívigazgatója érte el, ő a 32. helyen végzett. Greg Hahn, a BBDO kreatívigazgatója a 39., míg Noah Brier, a Barbarian Group stratégiai igazgatója az 59. pozíciót érdemelte ki a listán. Az egyetlen női kreatív, Karin Fong, az Imaginary Forces kreatívigazgatója a 88. lett.

A százas listát egyértelműen az IT-szektor húzónevei és a dizájnerek uralják, de sok közöttük a telekom- és a divatipar felől érkező is. A lista első helyét Jonathan Ive, az Apple ipari dizájnért felelős senior alelnöke szerezte meg, a második hely Bill Gates feleségének, Melinda Gates-nek járt, míg a harmadik pedig Shai Agassi, az elektronikus autógyártásban érdekelt Better Place ügyvezetője lett.

(forrás: Kreatív Online, AdFreak)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés