hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kettesével erősebb a Jóban-rosszban

Erősíteni tudott év elején a Tv2, az RTL Klub eredményei pedig kissé gyengültek, bár továbbra is magasan első a nézettségi versenyben.
hirdetés

Szerencsés húzásnak tűnik, hogy a Tv2 újabban dupla részekkel sugározza a Jóban-rosszbant: a napi szappan az év második hetében hétfőn és csütörtökön is előzte a Fókuszt a 18-49 évesek, illetve a teljes lakosság körében is, sőt: a kereskedelmi célcsoportban csütörtökön még a Barátok köztre is rávert 0,8 százalékot az RTL-es sorozat első félórájában (bár a teljes műsorszám közönségaránya 1,4 százalékkal alatta maradt a teljes Barátok köztnek). A sorozat 25,8 százalékos átlagos heti közönségarányt tudhatott magáénak, ami fölötte van a csatorna átlagának, és ezzel följött a nyolcadik helyre a 18-49-es toplistán a címek versenyében.

A Tv2 egyébként is javítani tudott az eredményein minden korosztályban pár tized százalékot, az RTL Klub viszont így év elején kissé visszaesni látszik. Ennek ellenére továbbra is magasan vezet: főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban 30 százalék körüli közönségarányt mutatott fel átlagban, míg a Tv2 21 és fél százalék körülit. Harmadik a Viasat3 5,5 százalékkal, negyedik a Film+ 4 és fél, illetve a Cool négy százalék körüli eredménnyel. (A főműsoridős közönségarányoknál sosem írunk pontos számokat, mert az egyes csatornák kissé eltérő idősávokat tekintenek főműsoridőnek.)

A Tények kedden este meg tudta verni az RTL-es Híradót a 18-49-es korosztályban: 32,3 százalékos közönségarányt ért el a konkurens hírműsor 28,4 százalékával szemben, és szerdán is csak két tized százalékkal volt lemaradva. A többi napon több százalékos előnye volt a Híradónak. Dr. House-nak ismétlésként csappant a vonzereje, pedig sokáig biztosította a szerda estét a Tv2-nek, cserébe viszont feljött az NCIS és a Gyilkos számok hétfőn este. (Hozzá kell tenni, hogy House-nak darabra húszezerrel több, 473 ezer nézője volt a korosztályban így is a teljes műsorszámot tekintve, mint a részben egyidőben futó RTL-es Én és én meg a tehénnek, de közönségarányban kikapott.)

A hét legnézettebb műsora a Barátok közt szünetében adott Hírek volt, 39,8 százalékos közönségaránnyal és 950 ezer nézővel a kereskedelmi korcsoportban, aztán az RTL-en vasárnap este sugárzott Anyád napja következik, amit az éppen tévé előtt ülő 18-49 évesek 39,6 százaléka, szintén csaknem 950 ezer ember nézett. A legnépszerűbb Tv2-s műsor az ugyancsak vasárnap esti Világok harca volt, amely a kereskedelmi korcsortban 26,2 százalékos közönségaránnyal és 620 ezer nézővel a 12. helyre futott be a műsorszámok toplistáján, a címek versenyében (amikor a többször jelentkező műsoroknak csak a legnézettebb adását vesszük figyelembe) pedig hatodik lett. Az élmezőnybe ezek mellett még az RTL Klubon sugárzott Barátok közt, a Cobra 11, a Fókusz, a Fábry-show és a Men in Black 2 került be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.