hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kettesével erősebb a Jóban-rosszban

Erősíteni tudott év elején a Tv2, az RTL Klub eredményei pedig kissé gyengültek, bár továbbra is magasan első a nézettségi versenyben.
hirdetés

Szerencsés húzásnak tűnik, hogy a Tv2 újabban dupla részekkel sugározza a Jóban-rosszbant: a napi szappan az év második hetében hétfőn és csütörtökön is előzte a Fókuszt a 18-49 évesek, illetve a teljes lakosság körében is, sőt: a kereskedelmi célcsoportban csütörtökön még a Barátok köztre is rávert 0,8 százalékot az RTL-es sorozat első félórájában (bár a teljes műsorszám közönségaránya 1,4 százalékkal alatta maradt a teljes Barátok köztnek). A sorozat 25,8 százalékos átlagos heti közönségarányt tudhatott magáénak, ami fölötte van a csatorna átlagának, és ezzel följött a nyolcadik helyre a 18-49-es toplistán a címek versenyében.

A Tv2 egyébként is javítani tudott az eredményein minden korosztályban pár tized százalékot, az RTL Klub viszont így év elején kissé visszaesni látszik. Ennek ellenére továbbra is magasan vezet: főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportban 30 százalék körüli közönségarányt mutatott fel átlagban, míg a Tv2 21 és fél százalék körülit. Harmadik a Viasat3 5,5 százalékkal, negyedik a Film+ 4 és fél, illetve a Cool négy százalék körüli eredménnyel. (A főműsoridős közönségarányoknál sosem írunk pontos számokat, mert az egyes csatornák kissé eltérő idősávokat tekintenek főműsoridőnek.)

A Tények kedden este meg tudta verni az RTL-es Híradót a 18-49-es korosztályban: 32,3 százalékos közönségarányt ért el a konkurens hírműsor 28,4 százalékával szemben, és szerdán is csak két tized százalékkal volt lemaradva. A többi napon több százalékos előnye volt a Híradónak. Dr. House-nak ismétlésként csappant a vonzereje, pedig sokáig biztosította a szerda estét a Tv2-nek, cserébe viszont feljött az NCIS és a Gyilkos számok hétfőn este. (Hozzá kell tenni, hogy House-nak darabra húszezerrel több, 473 ezer nézője volt a korosztályban így is a teljes műsorszámot tekintve, mint a részben egyidőben futó RTL-es Én és én meg a tehénnek, de közönségarányban kikapott.)

A hét legnézettebb műsora a Barátok közt szünetében adott Hírek volt, 39,8 százalékos közönségaránnyal és 950 ezer nézővel a kereskedelmi korcsoportban, aztán az RTL-en vasárnap este sugárzott Anyád napja következik, amit az éppen tévé előtt ülő 18-49 évesek 39,6 százaléka, szintén csaknem 950 ezer ember nézett. A legnépszerűbb Tv2-s műsor az ugyancsak vasárnap esti Világok harca volt, amely a kereskedelmi korcsortban 26,2 százalékos közönségaránnyal és 620 ezer nézővel a 12. helyre futott be a műsorszámok toplistáján, a címek versenyében (amikor a többször jelentkező műsoroknak csak a legnézettebb adását vesszük figyelembe) pedig hatodik lett. Az élmezőnybe ezek mellett még az RTL Klubon sugárzott Barátok közt, a Cobra 11, a Fókusz, a Fábry-show és a Men in Black 2 került be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!