hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kétmilliárdos rendezvénymunka a kormánytól Kínában

Meglepően magas összegű, nettó két és félmilliárd forintos állami tendert hirdetett meg a Miniszterelnöki Hivatal. A pályázóknak tudni kell pavilont építeni, programot szervezni és sajtókapcsolatot ápolni. Meg kínaiul.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

Gerentsér Imre érkezik a DKT-hoz, Papliczky Pál a Mediaworks-nél folytatja.

Már saját projektjén dolgozik az RTL megbízásából.

Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Bővebben a magyar pavilonról a http://www.vilagkiallitas.hu oldalán található.

A 2010-es Világkiállításról a legtöbb hír, információ, fénykép, pavilon tervek, videó animációk, térképek és még sok más érdekesség. www.vilagkiallitas.hu
Ez NEM a kormány oldala. Szakértői csapat készíti.
hirdetés
hirdetés

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés