hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új tag a Geometry menedzsmentjében

A cégcsoport új tervezési módszertana miatt szükségessé vált, hogy hatfőssé bővüljön a vezetés.

hirdetés

Az Ogilvy és Geometry márkákat magába foglaló Geometry cégcsoport menedzsmentje Dr. Jenes Barbara stratégiai vezetővel és Heiszki Lászlóval, az Ogilvy Public Relations vezetőjével bővült. Dr. Jenes Barbara a továbbiakban az ügyfelekhez kapcsolódó projektek stratégiai tervezése mellett az új Geometry tervezési módszertan minőségbiztosításáért és a stratégiai szemléletmód erősítésért felel csoportszinten. Heiszki László az Ogilvy Public Relations mellett a digitális és közösségi média üzletágakat irányítja - olvasható a vállalat közleményében.

A cégcsoport közleményében azt írja, hogy a döntésben fontos szerepe volt a 2018-ban bevezetett új tervezési módszertanuknak, amely sokkal inkább támaszkodik a részterületekre. „Az új módszertanban a stratégiai tervezés, a PR, a digitális és közösségi média diszciplínák sokkal nagyobb teret kapnak, így különösen fontos, hogy ezt az értékrendet felsővezetői szinten is képviseljük" - mondja Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

Dr. Jenes Barbara három évvel ezelőtt vezető stratégaként csatlakozott a Geometry cégcsoporthoz. Az ügyfelek és az üzletszerzési tevékenységek mellett szakmai stratégiai igazgatóként, a továbbiakban a stratégiai tervezői csapat bővüléséért, a Geometry ún. „Story-Moments-Experience” módszertanának meghonosításáért felel, illetve aktívabb szerepet kap a szakmai kapcsolatok fejlesztésében.

Heiszki László 2016-ban az Ogilvy Public Relations vezetőjeként csatlakozott a cégcsoporthoz. Heiszki ezentúl Head of PR, Digital and Social pozícióban, a digitális és közösségi média üzletágak irányításáért is felel, ezeknek az egyesítése már az ősz folyamán elkezdődött.

A két új vezetővel hat főre nőtt az eddigi négyfős, Sályi Réka ügyvezető, Varga Zoltán pénzügyi igazgató, Calin Dániel ügyvezető-helyettes és Robin Smith kreatívigazgató alkotta cégcsoportmenedzsment. A lenti képen az első sorban balról jobbra Dr. Jenes Barbara, Sályi Réka, Robin Smith, a hátsó sorban pedig balról jobbra Calin Dániel, Heiszki László, Varga Zoltán láthatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

Valódi, nem eljátszott fotók adják a mexikói kampány alapját.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés