hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új tag a Geometry menedzsmentjében

A cégcsoport új tervezési módszertana miatt szükségessé vált, hogy hatfőssé bővüljön a vezetés.

hirdetés

Az Ogilvy és Geometry márkákat magába foglaló Geometry cégcsoport menedzsmentje Dr. Jenes Barbara stratégiai vezetővel és Heiszki Lászlóval, az Ogilvy Public Relations vezetőjével bővült. Dr. Jenes Barbara a továbbiakban az ügyfelekhez kapcsolódó projektek stratégiai tervezése mellett az új Geometry tervezési módszertan minőségbiztosításáért és a stratégiai szemléletmód erősítésért felel csoportszinten. Heiszki László az Ogilvy Public Relations mellett a digitális és közösségi média üzletágakat irányítja - olvasható a vállalat közleményében.

A cégcsoport közleményében azt írja, hogy a döntésben fontos szerepe volt a 2018-ban bevezetett új tervezési módszertanuknak, amely sokkal inkább támaszkodik a részterületekre. „Az új módszertanban a stratégiai tervezés, a PR, a digitális és közösségi média diszciplínák sokkal nagyobb teret kapnak, így különösen fontos, hogy ezt az értékrendet felsővezetői szinten is képviseljük" - mondja Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

Dr. Jenes Barbara három évvel ezelőtt vezető stratégaként csatlakozott a Geometry cégcsoporthoz. Az ügyfelek és az üzletszerzési tevékenységek mellett szakmai stratégiai igazgatóként, a továbbiakban a stratégiai tervezői csapat bővüléséért, a Geometry ún. „Story-Moments-Experience” módszertanának meghonosításáért felel, illetve aktívabb szerepet kap a szakmai kapcsolatok fejlesztésében.

Heiszki László 2016-ban az Ogilvy Public Relations vezetőjeként csatlakozott a cégcsoporthoz. Heiszki ezentúl Head of PR, Digital and Social pozícióban, a digitális és közösségi média üzletágak irányításáért is felel, ezeknek az egyesítése már az ősz folyamán elkezdődött.

A két új vezetővel hat főre nőtt az eddigi négyfős, Sályi Réka ügyvezető, Varga Zoltán pénzügyi igazgató, Calin Dániel ügyvezető-helyettes és Robin Smith kreatívigazgató alkotta cégcsoportmenedzsment. A lenti képen az első sorban balról jobbra Dr. Jenes Barbara, Sályi Réka, Robin Smith, a hátsó sorban pedig balról jobbra Calin Dániel, Heiszki László, Varga Zoltán láthatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés