hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új tag a Geometry menedzsmentjében

A cégcsoport új tervezési módszertana miatt szükségessé vált, hogy hatfőssé bővüljön a vezetés.

hirdetés

Az Ogilvy és Geometry márkákat magába foglaló Geometry cégcsoport menedzsmentje Dr. Jenes Barbara stratégiai vezetővel és Heiszki Lászlóval, az Ogilvy Public Relations vezetőjével bővült. Dr. Jenes Barbara a továbbiakban az ügyfelekhez kapcsolódó projektek stratégiai tervezése mellett az új Geometry tervezési módszertan minőségbiztosításáért és a stratégiai szemléletmód erősítésért felel csoportszinten. Heiszki László az Ogilvy Public Relations mellett a digitális és közösségi média üzletágakat irányítja - olvasható a vállalat közleményében.

A cégcsoport közleményében azt írja, hogy a döntésben fontos szerepe volt a 2018-ban bevezetett új tervezési módszertanuknak, amely sokkal inkább támaszkodik a részterületekre. „Az új módszertanban a stratégiai tervezés, a PR, a digitális és közösségi média diszciplínák sokkal nagyobb teret kapnak, így különösen fontos, hogy ezt az értékrendet felsővezetői szinten is képviseljük" - mondja Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

Dr. Jenes Barbara három évvel ezelőtt vezető stratégaként csatlakozott a Geometry cégcsoporthoz. Az ügyfelek és az üzletszerzési tevékenységek mellett szakmai stratégiai igazgatóként, a továbbiakban a stratégiai tervezői csapat bővüléséért, a Geometry ún. „Story-Moments-Experience” módszertanának meghonosításáért felel, illetve aktívabb szerepet kap a szakmai kapcsolatok fejlesztésében.

Heiszki László 2016-ban az Ogilvy Public Relations vezetőjeként csatlakozott a cégcsoporthoz. Heiszki ezentúl Head of PR, Digital and Social pozícióban, a digitális és közösségi média üzletágak irányításáért is felel, ezeknek az egyesítése már az ősz folyamán elkezdődött.

A két új vezetővel hat főre nőtt az eddigi négyfős, Sályi Réka ügyvezető, Varga Zoltán pénzügyi igazgató, Calin Dániel ügyvezető-helyettes és Robin Smith kreatívigazgató alkotta cégcsoportmenedzsment. A lenti képen az első sorban balról jobbra Dr. Jenes Barbara, Sályi Réka, Robin Smith, a hátsó sorban pedig balról jobbra Calin Dániel, Heiszki László, Varga Zoltán láthatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés