hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új tag a Geometry menedzsmentjében

A cégcsoport új tervezési módszertana miatt szükségessé vált, hogy hatfőssé bővüljön a vezetés.

hirdetés

Az Ogilvy és Geometry márkákat magába foglaló Geometry cégcsoport menedzsmentje Dr. Jenes Barbara stratégiai vezetővel és Heiszki Lászlóval, az Ogilvy Public Relations vezetőjével bővült. Dr. Jenes Barbara a továbbiakban az ügyfelekhez kapcsolódó projektek stratégiai tervezése mellett az új Geometry tervezési módszertan minőségbiztosításáért és a stratégiai szemléletmód erősítésért felel csoportszinten. Heiszki László az Ogilvy Public Relations mellett a digitális és közösségi média üzletágakat irányítja - olvasható a vállalat közleményében.

A cégcsoport közleményében azt írja, hogy a döntésben fontos szerepe volt a 2018-ban bevezetett új tervezési módszertanuknak, amely sokkal inkább támaszkodik a részterületekre. „Az új módszertanban a stratégiai tervezés, a PR, a digitális és közösségi média diszciplínák sokkal nagyobb teret kapnak, így különösen fontos, hogy ezt az értékrendet felsővezetői szinten is képviseljük" - mondja Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

Dr. Jenes Barbara három évvel ezelőtt vezető stratégaként csatlakozott a Geometry cégcsoporthoz. Az ügyfelek és az üzletszerzési tevékenységek mellett szakmai stratégiai igazgatóként, a továbbiakban a stratégiai tervezői csapat bővüléséért, a Geometry ún. „Story-Moments-Experience” módszertanának meghonosításáért felel, illetve aktívabb szerepet kap a szakmai kapcsolatok fejlesztésében.

Heiszki László 2016-ban az Ogilvy Public Relations vezetőjeként csatlakozott a cégcsoporthoz. Heiszki ezentúl Head of PR, Digital and Social pozícióban, a digitális és közösségi média üzletágak irányításáért is felel, ezeknek az egyesítése már az ősz folyamán elkezdődött.

A két új vezetővel hat főre nőtt az eddigi négyfős, Sályi Réka ügyvezető, Varga Zoltán pénzügyi igazgató, Calin Dániel ügyvezető-helyettes és Robin Smith kreatívigazgató alkotta cégcsoportmenedzsment. A lenti képen az első sorban balról jobbra Dr. Jenes Barbara, Sályi Réka, Robin Smith, a hátsó sorban pedig balról jobbra Calin Dániel, Heiszki László, Varga Zoltán láthatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés