hirdetés
hirdetés
hirdetés

Senior kreatívpárost igazolt a Mediator

Farkas Zénó és Zöld Attila az UP-tól és a McCanntől érkezett az ügynökséghez.

hirdetés

Farkas Zénó art directorként igazolt át az UP Reklámügynökségtől, Zöld Attila pedig a McCann Ericksontól érkezett szenior szövegírói pozícióba a tavaly óta már a WPI független ügynökségeket tömörítő hálózat tagjaként működő céghez.

Farkas Zénó 12 éve a Sanoma Budapestnél kezdte szakmai karrierjét, majd a Max & Future-nél szerzett tapasztalatot, később az UP-nál folytatta. Az évek során többek között a MOL, a Samsung, a Telekom, a Staropramen és a Bonduelle hazai kampányainak kitalálásában és megvalósításában vett részt.

Zöld Attila pályafutása a DDB-nél indult, és közel 15 év alatt magyar és nemzetközi reklámügynökségeknél egyaránt megfordult. Ezalatt számos nemzetközi márka, mint a Telenor, a Volkswagen, a Coca-Cola, a Tesco vagy a Skittles kommunikációját készítette, és munkája elismeréseként több hazai és regionális kreatív díjat is begyűjtött - olvasható a Mediator közleményében.

Az új páros feladata a Mediator meglévő ügyfeleinek kiszolgálása mellett a cég ügyfélportfóliójának bővítése lesz.

Farkas Zénó és Zöld Attila

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés