hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új megbízások a Rebel Rouse-nál

A Rebel Rouse három új ügyfélnek dolgozik. Az LG regionális megbízást adott, az Unilever a Dove márka online feladataival bízta meg, míg a Cofidis Magyarországnak az offline kommunikációban is segít. 

hirdetés

A Rebel Rouse nyerte a Cofidis Magyarország tenderét, így az ügynökség dolgozik a pénzintézet offline és online kreatív kommunikációs feladatain. A megbízás a stratégiai tervezéstől a teljes körű kivitelezésig, illetve a new media tervezési és vásárlási feladatokig terjed. Arról nincs információnk, hogy a pályázaton mely ügynökségek vettek részt.

Közben a Rebel Rouse egy másik új megbízást is kapott: az Unilever a Dove márka éves online és közösségi kommunikációjának megtervezésére és kivitelezésére kérte fel. A Dove ATL-ügynöksége egyébként az Ogilvy, a médiafeladatait pedig a PHD látja el.

A Dove és a Rebel Rouse együttműködésének első eredményével június 1-jétől találkozhatnak a magyar internetezők.

Májusban indult el az LG Optimus okostelefonokat népszerűsítő online promóciós kampánya, amelynek kreatív tervezését és teljes körű kivitelezését az LG Magyarország az ügynökségre bízta. A kampány display megjelenéseket és egy Facebook-alkalmazást tartalmaz, amelyeket júniustól a horvát, a szerb és a bolgár LG is elindít.

A Rebel Rouse 2010 óta az LG Magyarország online ügynöksége, folyamatosan dolgoznak az LG különböző divízióinak, mind a klasszikus online, mind pedig a közösségi média területeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés