hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új megbízások a Rebel Rouse-nál

A Rebel Rouse három új ügyfélnek dolgozik. Az LG regionális megbízást adott, az Unilever a Dove márka online feladataival bízta meg, míg a Cofidis Magyarországnak az offline kommunikációban is segít. 

hirdetés

A Rebel Rouse nyerte a Cofidis Magyarország tenderét, így az ügynökség dolgozik a pénzintézet offline és online kreatív kommunikációs feladatain. A megbízás a stratégiai tervezéstől a teljes körű kivitelezésig, illetve a new media tervezési és vásárlási feladatokig terjed. Arról nincs információnk, hogy a pályázaton mely ügynökségek vettek részt.

Közben a Rebel Rouse egy másik új megbízást is kapott: az Unilever a Dove márka éves online és közösségi kommunikációjának megtervezésére és kivitelezésére kérte fel. A Dove ATL-ügynöksége egyébként az Ogilvy, a médiafeladatait pedig a PHD látja el.

A Dove és a Rebel Rouse együttműködésének első eredményével június 1-jétől találkozhatnak a magyar internetezők.

Májusban indult el az LG Optimus okostelefonokat népszerűsítő online promóciós kampánya, amelynek kreatív tervezését és teljes körű kivitelezését az LG Magyarország az ügynökségre bízta. A kampány display megjelenéseket és egy Facebook-alkalmazást tartalmaz, amelyeket júniustól a horvát, a szerb és a bolgár LG is elindít.

A Rebel Rouse 2010 óta az LG Magyarország online ügynöksége, folyamatosan dolgoznak az LG különböző divízióinak, mind a klasszikus online, mind pedig a közösségi média területeken.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

Az Ébred a város projekt készítői meséltek az április óta tartó folyamatról, és az elkészült klipről.

 

A maga módján. A street art művész most a londoni metróba fújta fel emblematikus patkányait, akik szégyentelenül tüsszentenek vagy éppen maszkkal ejtőernyőzgetnek.

Megnézed, és onnantól egész nap az megy a fejedben, hogy reducing metha-a-a-ane.

Állatgyógyászati cég online jelenlétéért felel majd négy országban az ügynökség.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés