hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új közel-keleti ügyfél az Insomniánál

Egy új rehabilitációs központnak és egy kalandparknak viszik a kommunikációját és marketingjét.

hirdetés

Az Insomnia több éve jelen a közel-keleti régióban: Bahreinben, Szaúd-Arábiában, Kuvaitban és Katarban is vannak ügyfelei. Most két vállalat is az Insomnia leánycégét, az Insomnia Middle Eastet bízta meg.

Az egyik egy rehabilitációs központ, amely agyvérzésen, műtéteken átesett, vagy különböző sérüléseket szenvedett betegeknek nyújt felépülést segítő ellátást Bahreinben. A Delmon Rehab 2018 elejétől otthoni ápolást és rehabilitációt igénylő betegeket segít, 2020-ra pedig felépül a fizikoterápiát, 24 órás gondozást, wellness részleget és speciális edzőtermet biztosító központja is. A rehabilitációs központnak egy hároméves szerződés értelmében az Insomnia bahreini irodája csinálja a kommunikációs stratégiájának kiépítését, valamint a marketingjét.

Egy másik beruházása is az Insomnia közel-keleti leányvállalatát bízta meg: az Adventure Hub nevű, kalandparkokat üzemeltető cég szintén kommunikációs- és marketingstratégia készítésével, illetve marketingtámogatással bízta meg a céget.

Az Insomnia Middle East 2012 óta van jelen a régióban. Dolgozott már a bahreini állami telefontársaságnak, a Batelcónak, az olajipari érdekeltségű Sherbinynek, a konyhaipari Raqtannak, illetve a kuvaiti állam által létrehozott technológiai vállalatnak, az NTEC-nek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés