hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új közel-keleti ügyfél az Insomniánál

Egy új rehabilitációs központnak és egy kalandparknak viszik a kommunikációját és marketingjét.

hirdetés

Az Insomnia több éve jelen a közel-keleti régióban: Bahreinben, Szaúd-Arábiában, Kuvaitban és Katarban is vannak ügyfelei. Most két vállalat is az Insomnia leánycégét, az Insomnia Middle Eastet bízta meg.

Az egyik egy rehabilitációs központ, amely agyvérzésen, műtéteken átesett, vagy különböző sérüléseket szenvedett betegeknek nyújt felépülést segítő ellátást Bahreinben. A Delmon Rehab 2018 elejétől otthoni ápolást és rehabilitációt igénylő betegeket segít, 2020-ra pedig felépül a fizikoterápiát, 24 órás gondozást, wellness részleget és speciális edzőtermet biztosító központja is. A rehabilitációs központnak egy hároméves szerződés értelmében az Insomnia bahreini irodája csinálja a kommunikációs stratégiájának kiépítését, valamint a marketingjét.

Egy másik beruházása is az Insomnia közel-keleti leányvállalatát bízta meg: az Adventure Hub nevű, kalandparkokat üzemeltető cég szintén kommunikációs- és marketingstratégia készítésével, illetve marketingtámogatással bízta meg a céget.

Az Insomnia Middle East 2012 óta van jelen a régióban. Dolgozott már a bahreini állami telefontársaságnak, a Batelcónak, az olajipari érdekeltségű Sherbinynek, a konyhaipari Raqtannak, illetve a kuvaiti állam által létrehozott technológiai vállalatnak, az NTEC-nek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés