hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új közel-keleti ügyfél az Insomniánál

Egy új rehabilitációs központnak és egy kalandparknak viszik a kommunikációját és marketingjét.

hirdetés

Az Insomnia több éve jelen a közel-keleti régióban: Bahreinben, Szaúd-Arábiában, Kuvaitban és Katarban is vannak ügyfelei. Most két vállalat is az Insomnia leánycégét, az Insomnia Middle Eastet bízta meg.

Az egyik egy rehabilitációs központ, amely agyvérzésen, műtéteken átesett, vagy különböző sérüléseket szenvedett betegeknek nyújt felépülést segítő ellátást Bahreinben. A Delmon Rehab 2018 elejétől otthoni ápolást és rehabilitációt igénylő betegeket segít, 2020-ra pedig felépül a fizikoterápiát, 24 órás gondozást, wellness részleget és speciális edzőtermet biztosító központja is. A rehabilitációs központnak egy hároméves szerződés értelmében az Insomnia bahreini irodája csinálja a kommunikációs stratégiájának kiépítését, valamint a marketingjét.

Egy másik beruházása is az Insomnia közel-keleti leányvállalatát bízta meg: az Adventure Hub nevű, kalandparkokat üzemeltető cég szintén kommunikációs- és marketingstratégia készítésével, illetve marketingtámogatással bízta meg a céget.

Az Insomnia Middle East 2012 óta van jelen a régióban. Dolgozott már a bahreini állami telefontársaságnak, a Batelcónak, az olajipari érdekeltségű Sherbinynek, a konyhaipari Raqtannak, illetve a kuvaiti állam által létrehozott technológiai vállalatnak, az NTEC-nek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés