hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két új közel-keleti ügyfél az Insomniánál

Egy új rehabilitációs központnak és egy kalandparknak viszik a kommunikációját és marketingjét.

hirdetés

Az Insomnia több éve jelen a közel-keleti régióban: Bahreinben, Szaúd-Arábiában, Kuvaitban és Katarban is vannak ügyfelei. Most két vállalat is az Insomnia leánycégét, az Insomnia Middle Eastet bízta meg.

Az egyik egy rehabilitációs központ, amely agyvérzésen, műtéteken átesett, vagy különböző sérüléseket szenvedett betegeknek nyújt felépülést segítő ellátást Bahreinben. A Delmon Rehab 2018 elejétől otthoni ápolást és rehabilitációt igénylő betegeket segít, 2020-ra pedig felépül a fizikoterápiát, 24 órás gondozást, wellness részleget és speciális edzőtermet biztosító központja is. A rehabilitációs központnak egy hároméves szerződés értelmében az Insomnia bahreini irodája csinálja a kommunikációs stratégiájának kiépítését, valamint a marketingjét.

Egy másik beruházása is az Insomnia közel-keleti leányvállalatát bízta meg: az Adventure Hub nevű, kalandparkokat üzemeltető cég szintén kommunikációs- és marketingstratégia készítésével, illetve marketingtámogatással bízta meg a céget.

Az Insomnia Middle East 2012 óta van jelen a régióban. Dolgozott már a bahreini állami telefontársaságnak, a Batelcónak, az olajipari érdekeltségű Sherbinynek, a konyhaipari Raqtannak, illetve a kuvaiti állam által létrehozott technológiai vállalatnak, az NTEC-nek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

B. Tóth Lászlóval a Retro Rádión.

Az új hirdetési modellt egyelőre Ausztráliában teszteli a cég.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés