hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két magyar díj a Best Brand Awardson

Díjat nyert Vörös Botond és Vasvári Péter a nemzetközi Best Brand Awards versenyen.

hirdetés

A Best Brand Awards célja, hogy nagy horderejű márkákat és védjegyeket jutalmaz meg, amik megjelenésükkel építik a világ vizuális arculatát.

A veresnyen részt vehet minden ebben a témában jártas szakember, így például ügynökségek, vállalatok, grafikai stúdiók, marketingosztályok, szabadúszók, vagyis a márkaépítéssel foglalkozó alkotók. A résztvétel nevezési díjhoz kötött, azaz fizetni kell minden egyes feltöltött munkáért.

Két globális és hat földrajzi kategóriában lehetett elnyerni elismeréseket. A globális kategóriában a "Legjobb Márka a Világon" (BBA, BEST BRAND OF THE WORLD GOLD MEDAL) és a "Legjobb Képviselet a Világon" (BBA, BEST AGENCY OF THE WORLD GOLD MEDAL) címet kapta meg a közreműködő. Ennek az utóbbinak lett egyedüli birtokosa, és így kapta meg az elismerő emlékplakettjét Vörös Botond.

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond díja
Vörös Botond díja

A földrajzi kategóriában a legmagassabb pontszámot elérő résztvevő, a legjobb megnevezéssel (BBA, BEST OF...GOLD MEDAL) arany emlékplakett birtokosa lehetett minden zónában, így Afrikában, bár itt nem osztottak fődíjjat, Ázsiában, Latin-Amerikában, Észak-Amerikában és Kanadában egy csoportban, Óceániában és végül Európában és Oroszországban egy csoportban - ebben a kategóriában Vasvári Péter két munkájával - FISH és BLACK CAT - a legnagyobb pontszámot kapva második helyezésként, azaz "runner-up" oklevélben részesült.

Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája

Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája

Vasvári Péter oklevele
Vasvári Péter oklevele

A pontozási és kiválasztási kritériumok a következő szemponok alapján volt meghatározva. A vizuális eredetiség, új innovatív megoldás megjelenése és összhang a megvalósított márka, logó - grafika - és az elvárt céloknak, leírásnak megfelelően kialakított harmónia egysége. Röviden, a leírás milyen módon tükrözte az adott létrejött márkát.

A 41 országból indult versenyzőket nemzetközi zsűri neves szakemberei pontozták, így Álvaro Pérez Spanyolországból, David Bouwer Dél-Afrikából, Liu Yongqing Kínából, Shanoo Bhatia Indiából, Siniša Sudar Horvátországból, Marcelo Ghio Peruból, Ken Shadbolt Ausztráliából, Ma Eugenia Plate Argentínából és Friedrich Detering Németországból.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés