hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két magyar díj a Best Brand Awardson

Díjat nyert Vörös Botond és Vasvári Péter a nemzetközi Best Brand Awards versenyen.

hirdetés

A Best Brand Awards célja, hogy nagy horderejű márkákat és védjegyeket jutalmaz meg, amik megjelenésükkel építik a világ vizuális arculatát.

A veresnyen részt vehet minden ebben a témában jártas szakember, így például ügynökségek, vállalatok, grafikai stúdiók, marketingosztályok, szabadúszók, vagyis a márkaépítéssel foglalkozó alkotók. A résztvétel nevezési díjhoz kötött, azaz fizetni kell minden egyes feltöltött munkáért.

Két globális és hat földrajzi kategóriában lehetett elnyerni elismeréseket. A globális kategóriában a "Legjobb Márka a Világon" (BBA, BEST BRAND OF THE WORLD GOLD MEDAL) és a "Legjobb Képviselet a Világon" (BBA, BEST AGENCY OF THE WORLD GOLD MEDAL) címet kapta meg a közreműködő. Ennek az utóbbinak lett egyedüli birtokosa, és így kapta meg az elismerő emlékplakettjét Vörös Botond.

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond munkája
Vörös Botond munkája

Vörös Botond díja
Vörös Botond díja

A földrajzi kategóriában a legmagassabb pontszámot elérő résztvevő, a legjobb megnevezéssel (BBA, BEST OF...GOLD MEDAL) arany emlékplakett birtokosa lehetett minden zónában, így Afrikában, bár itt nem osztottak fődíjjat, Ázsiában, Latin-Amerikában, Észak-Amerikában és Kanadában egy csoportban, Óceániában és végül Európában és Oroszországban egy csoportban - ebben a kategóriában Vasvári Péter két munkájával - FISH és BLACK CAT - a legnagyobb pontszámot kapva második helyezésként, azaz "runner-up" oklevélben részesült.

Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája

Vasvári Péter munkája
Vasvári Péter munkája

Vasvári Péter oklevele
Vasvári Péter oklevele

A pontozási és kiválasztási kritériumok a következő szemponok alapján volt meghatározva. A vizuális eredetiség, új innovatív megoldás megjelenése és összhang a megvalósított márka, logó - grafika - és az elvárt céloknak, leírásnak megfelelően kialakított harmónia egysége. Röviden, a leírás milyen módon tükrözte az adott létrejött márkát.

A 41 országból indult versenyzőket nemzetközi zsűri neves szakemberei pontozták, így Álvaro Pérez Spanyolországból, David Bouwer Dél-Afrikából, Liu Yongqing Kínából, Shanoo Bhatia Indiából, Siniša Sudar Horvátországból, Marcelo Ghio Peruból, Ken Shadbolt Ausztráliából, Ma Eugenia Plate Argentínából és Friedrich Detering Németországból.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés