hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két kreatív ügynökséggel dolgozik a jövőben a Generali Biztosító

Az UP Advertisinggel és a Cluso-val is hosszútávú szerződést kötött a cég.

hirdetés

A két ügynökség a jövőben megosztva dolgozik a biztosító marketing-kommunikációs kampányain, főbb feladataik közé a prevenciós-, image- és termék kampányok kreatív kidolgozása, megvalósítása tartozik.

Kattintson galériánkért!
Kattintson galériánkért!

Árr Mariann, a Generali Biztosító marketing és customer experience vezetője hisz abban, hogy a jövőben a két ügynökség egymást kiegészítő szakmai kompetenciái inspirálják egymást.

A Cluso már korábban is segítette a pénzintézet marketing-kommunikációját: ők jegyzik a Generali Előrelátó kármegelőzési VR kampányt, valamint a jelenleg is futó cyberbiztonsági kampányt.

„A Generali-tender esetében komoly benyomást tett ránk az, hogy egy ilyen nagy és tradicionális márka milyen jól érti az idők szavát, és nem csak ül a babérjain, hanem minden erejével a brand jövőjére és modernizálására fókuszál” – mondta el Horváth Lajos, a Cluso ügyvezetője és kreatív partnere.

Az újonnan kiválasztott ügynökség, az UP Advertising a hagyományos ügynökségi sémákat felszámolva újragondolta működését, és az idei évtől úgynevezett hub-struktúrában folytatja.

Goneth Jácint
Goneth Jácint

Az új felállásban mindig az aktuális feladathoz és az ügyféligényekhez igazodva hoznak létre kreatívcsapatokat.

Az ügynökség ehhez tucatnyi külsős szakemberrel – szövegírókkal, grafikusokkal, art directorokkal, accountokkal, stratégákkal, fejlesztőkkel – kötött hosszú távú stratégiai megállapodást. Így amellett, hogy az irányítás és a teljes kreatív koordináció házon belül marad, az aktuális projektre mindig egy dedikált szakembergárdát képes összeállítani az ügynökség.

„Nagyon örülök, hogy egy újabb nagy, nemzetközi háttérrel rendelkező ügyfél bízta ránk a márkakommunikációját. Ez az eredmény is igazolja, hogy érdemes volt újragondolni az ügynökség működését, és átállni a rugalmasabb hub-struktúrára” – nyilatkozta Goneth Jácint, az UP alapítója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés