hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két ismert magyar kreatívigazgató elemzi a Nike reklámját

Múlt héten már mi is írtunk egy cikket a Nike nagy port kavart új kampányáról, amelynek az NFL-ből ismert amerikaifocista és polgárjogi harcos Colin Kaepernick az egyik főszereplője. Kaepernick azzal vált híressé/hírhedtté 2016 őszén, hogy a faji diszkrimináció és feketék elleni sorozatos rendőri kihágások miatt térdelve hallgatja az amerikai himnuszt a mérkőzések előtt (példáját több más focista, sőt klubvezető és -tulajdonos is követte).

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kabai Zoltán közös megegyezéssel távozik a cégtől.

Xavier Bas és csapata egy évig dolgozott a szekszárdi pincészet most bemutatott új címkéin.

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

Évösszegző Lájkbajnokság 2018 legsikeresebb cikkével, videójával és fotójával.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés