hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két ismert magyar kreatívigazgató elemzi a Nike reklámját

Múlt héten már mi is írtunk egy cikket a Nike nagy port kavart új kampányáról, amelynek az NFL-ből ismert amerikaifocista és polgárjogi harcos Colin Kaepernick az egyik főszereplője. Kaepernick azzal vált híressé/hírhedtté 2016 őszén, hogy a faji diszkrimináció és feketék elleni sorozatos rendőri kihágások miatt térdelve hallgatja az amerikai himnuszt a mérkőzések előtt (példáját több más focista, sőt klubvezető és -tulajdonos is követte).

hirdetés

Ez számos nemzeti érzületű amerikaiból váltott ki ellenérzést, akik a kampány indulása óra bojkottálják a Nike-t, sőt, nemtetszésük oly módon is kifejezik, hogy elégetik a sportszergyártó termékeit.

Most két ismert magyar kreatívigazgató, Tőrös Balázs a Fastbridge-ből, és Marosi Gergő a Mitóból beszélgetett a kampányról tőrös Bazska című Youtube-csatornáján.

Itt vannak az eredeti reklámok:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés