hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két éven belül 50 százalék felett lesz a digitális reklámköltés aránya

A Publicis Groupe-hoz tartozó Zenith elkészítette globális reklámköltési előrejelzését, amelyből kiderül, hogy várhatóan két éven belül 50 százalék fölé nő világszerte a digitális reklámköltés aránya a reklámtortában. A növekedés fő motorja az online videó és a közösségi média. Magyarországon a 2018-as reklámtorta adatok szerint az online a teljes reklámtorta 33,5 százalékát tette ki, ezen belül a két nagy techóriás, a Google és a Facebook a becslések szerint az online költés 55 százalékát zsebelte be.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Nagy Andrea júniustól a Positive PR ügyvezetője lett, Kerekes-Dancsok Reginát váltja.

Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerek-influenszerek és az influenszerek gyerekeinek jogi és etikai kérdéseit.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A legjobb márkalogókat és dizájnereket díjazó verseny nevezéseit Vasvári Péter is elbírálja.

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés