hirdetés
hirdetés
hirdetés

Három díjat is behúztak a magyarok az európai Excellence Awardson

Az Uniomedia két, a Café PR egy kategóriában örülhetett az európai pr-versenyen.

hirdetés

Dublinban hirdették ki a 2018-as European Excellence Awards győzteseit: kiderült, hogy három hazai munka is elnyerte a legjobbnak járó díjat.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, öt kategóriában összesen nyolc magyar pályázat került shortlistre a versenyben. Ezek közül az Uniomedia a Magyar Telekom számára készített Senior Gamer Club című pályázatával nyerte el a fődíjat a Telekommunikációs kategóriában.

Az Uniomedia a regionális (Magyarországot, Csehországot, Szlovákiát és Szlovéniát magába foglaló) versenyben is a legjobbnak bizonyult a Sanofi-Aventis számára készült Tüsszentő citylight Influenza kampánnyal.

A pénzügyi kategória győztese lett a Café PR az OTP egészségpénztárához készített kampánnyal (amelynek folytatása egy hónapja jött ki).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Televíziós Film Mecenatúra az NMHH önálló szervezeti egységeként működik majd. 

AZ RTL Klub után a TV2-n újrainduló műsort Gundel Takács Gábor vezeti majd.

A csapat által kiadott Balaton Élménykalauzt egy országos ingyenes, kuponokat is tartalmazó magazin követi decembertől.

A félórás művelet 2018 óta már nem kötelező, ezért kell felhívni a fontosságára a figyelmet.

Lengyel Tamás a munkatársak „kórusának” kíséretében tolja.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés