hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két defibrillálás között – az orvosok internetezési szokásai

Az egészségügyi döntéshozók internetpenetrációja közel 100 százalékos, és többségük szakmai híreket, szakirodalmat keres a világhálón – derül ki a Szinapszis piackutató tanulmányából.
hirdetés

A Szinapszis piackutató 2008. augusztusában 200 egészségügyi döntéshozó (felsővezető, gazdasági és orvosi középvezető, beszállító) körében végzett telefonos kérdőíves kutatása a megkérdezettek szaklapolvasási és internetezési szokásait térképezte fel.

A felmérés szerint az internetpenetráció az orvosi döntéshozók körében közel 100 százalékos, közülük 81 százalék otthon és munkahelyén is rendelkezik hozzáféréssel. 98 százalékuknak van e-mail címe, az 55 év felettieknél ez az arány 95 százalék.

Az internethasználók 83 százaléka minden nap netezik, további 11 százalék pedig minden második-harmadik napon. Az internetezéssel töltött idő tekintetében 70 százalékuk naponta legalább fél órát tölt a világhálón, ez az arány a beszállítók és a gazdasági középvezetők körében a legmagasabb, 92 és 74 százalék.

A kutatásból az is kiderül, hogy az orvosok munkájához is elengedhetetlen segítséget nyújt az internet. 98 százalékuk rendszeresen keres a weben elérhető szakmai anyagokat, többnyire híreket, újdonságokat keresnek, és 40 százalék olvas szakirodalmat a világhálón. Az internetező egészségügyi döntéshozók által spontán említett leglátogatottabb szakmai weboldalak a webdoki.hu (26%), weborvos.hu (25%), oep.hu (20%) és az Egészségügyi Minisztérium honlapja (12%).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés