hirdetés
hirdetés
hirdetés

Két csatorna jelentkezett a vb-meccsekre

A csütörtök déli határidőig két csatorna jelentkezett a Magyar Televíziónál az idei dél-afrikai labdarúgó-világbajnokság közvetítési csomagjára. Anyagi okok miatt árverezik el.
hirdetés

A Magyar Televízió (MTV) még decemberben ismertette, hogy finanszírozási gondjai miatt speciális formában, lényegében árverésen kívánja eladni egy másik tévétársaságnak a vb hazai közvetítési jogainak egy részét úgy, hogy 24 mérkőzést megtart magának.

Az MTV december 18-ától január 7-én 12 óráig fogadta az ajánlatokat. A határidőig két csatorna jelentkezett a jogokért. Schulek Csaba, a Telesport főszerkesztője nem nevezte meg a pályázókat.

Az MTV lehetőséget biztosított a konzultációra is: három televíziós társaság személyes találkozón, kettő pedig telefonon egyeztetett a köztelevízióval. Az eljárás vaklicittel folytatódik január 8-án délelőtt, az utolsó ajánlattételtől számítva mindig öt perccel meghosszabbítható a határidő, hogy a másik fél reagálhasson, kiindulópontja a beérkezett legjobb ajánlat. A vaklicit lényege, hogy minden ajánlattevő csupán arról értesül a közjegyző visszajelzéséből, hogy hányadik legjobb tét az övé. Ezen információ birtokában a résztvevők módosíthatják az ajánlatukat. A licit akkor ér véget, ha a megadott időkereten belül - jelen esetben öt perc - nem érkezik új ajánlat. Az ajánlatok két részből kell, hogy álljanak: a felkínált összegből, illetve a közvetíteni kívánt meccsek számából.

A résztvevők a szabályzat, jelszó, felhasználói név, valamint egy informatikai biztonságtechnikai eszköz (token) birtokában és felhasználásával tehetik meg tétjeiket, egy erre a célra létrehozott webes felületen. A licitet mindvégig személyesen felügyeli és hitelesíti egy közjegyző. A győztes ajánlata kerül az MTV kuratóriuma elé, amely jövő szerdán dönt az ügyben. A szerződéshez a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) és az Európai Műsorszolgáltatók Szövetsége (EBU) beleegyezése és ellenjegyzése is szükséges.

Az elképzelés szerint a közvetíteni kívánt mérkőzések napi első választási joga a vásárló tévétársaságé, a második választás pedig a Magyar Televízióé lesz. A közvetítési jogcsomag minimumára 730 millió forint plusz áfa. Ezen kívül a gyártási költség arányos részét is az együttműködő partnernek kell állnia.

A Népszabadság információi szerint a Digi Sport jelezte vételi szándékát, de Kristóf Péter főszerkesztő az MTI-nek ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem kívánta. A másik jelentkező feltehetően a Sport TV, amely azonban szintén nem kívánt erről nyilatkozni.

Az MTV tizenegy médiacéget keresett meg írásban azzal, hogy január 7-ig tegyen ajánlatot.

Az EBU tagjaként az MTV 2007-ben szerezte meg a labdarúgó-vb 64 mérkőzésének magyarországi közvetítési jogait, az EBU és a FIFA közötti megállapodás alapján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
éljen a közszolgálatiság! a tipp szintén DIGI TV (országos lefedettség, ugye...?) + szvsz RTL.

így tesz eleget a "köztévé" a társadalmi kohézió megteremtés alapelvével, hehh

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók