hirdetés
hirdetés
hirdetés

Készpénzzel, kártyával vagy tenyérrel fizetnél?

Tenyérrel fizető technológiát fejleszt az Amazon.

hirdetés

A technológiai és e-kereskedelmi óriás Amazon egy olyan technológián dolgozik, amely a vásárlók bankkártyaadatait összekötné a tenyerükkel – számolt be róla a The Wall Street Journal nyomán az Adweek.

Az Amazon terminálokat fejlesztene, amelyek összekapcsolják az adott vásárló bank- és hitelkártyaadatait a tenyerükkel. Ezeket gyorséttermekbe, kávézókba, automatákba szánnák, olyan helyekre, ahol sok kisebb értékű fizetés történik. A lap értesülése szerint teszteket is folytatnak a Visával, valamint tárgyalnak a technológiáról a Mastercarddal is.

Az Adweek felhívja a figyelmet arra is, hogy decemberben már bejegyzett egy erre utaló szabadalmat az Amazon Technologies, az Amazon Mumbai központú elektronikai lányvállalata. A szabadalom egészen pontosan egy „értintkezés nélküli biometrikus azonosítási rendszerre” vonatkozik, magyarán egy kéz-scanner, amely a felhasználók tenyerének redőzetét, érrendszerének mintázatát azonosítja.

Az Amazon egyelőre nem erősítette meg a The Wall Street Journal értesülését.

Nyitókép: PXhere.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Érdemes fejhallgatóval nézni a videót.

A szervezet szerint a polgármesterek nem a csatornának, hanem a nézőknek tartoznak a szereplésssel.

A Havas hirdetése szerint érdemes jó ügynökséget választani, mielőtt menthetetlenné válik a márkád.

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

Először másfél éve mérték fel a magyarok facebookozási szokásait, most jön a második felvonás.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés