hirdetés
hirdetés
hirdetés

Készpénzzel, kártyával vagy tenyérrel fizetnél?

Tenyérrel fizető technológiát fejleszt az Amazon.

hirdetés

A technológiai és e-kereskedelmi óriás Amazon egy olyan technológián dolgozik, amely a vásárlók bankkártyaadatait összekötné a tenyerükkel – számolt be róla a The Wall Street Journal nyomán az Adweek.

Az Amazon terminálokat fejlesztene, amelyek összekapcsolják az adott vásárló bank- és hitelkártyaadatait a tenyerükkel. Ezeket gyorséttermekbe, kávézókba, automatákba szánnák, olyan helyekre, ahol sok kisebb értékű fizetés történik. A lap értesülése szerint teszteket is folytatnak a Visával, valamint tárgyalnak a technológiáról a Mastercarddal is.

Az Adweek felhívja a figyelmet arra is, hogy decemberben már bejegyzett egy erre utaló szabadalmat az Amazon Technologies, az Amazon Mumbai központú elektronikai lányvállalata. A szabadalom egészen pontosan egy „értintkezés nélküli biometrikus azonosítási rendszerre” vonatkozik, magyarán egy kéz-scanner, amely a felhasználók tenyerének redőzetét, érrendszerének mintázatát azonosítja.

Az Amazon egyelőre nem erősítette meg a The Wall Street Journal értesülését.

Nyitókép: PXhere.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés