hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kész az új Budapest-arculat

Módosulhat Budapest zászlója, a címer viszont megmarad. A főcárosi ceremóniák lebonyolítása is változik.

hirdetés

Elkészült Budapest arculatának módosított változata, a tervek már a főpolgármester asztalán vannak - értesült a Népszava. A lap csütörtöki számában azt írták, hogy az új városvezetés igyekszik szakítani a Demszky Gábor húszéves városvezetői korszakához köthető szimbólumokkal, Budapest hivatalos jelképeinek módosítása is ennek a törekvésnek része.

Tarlós István főpolgármester már korábban is mondta, hogy neki nem tetszik a főváros zászlaja, azt meg fogják változtatni. A feladatot Bojár Iván András városképvédelmi tanácsadóra bízta.

A Népszava úgy tudja, hogy Tarlós kérése az volt, az új zászlóban a piros-sárga-kék színek „ne legyenek túl hangsúlyosak”, illetve általában az új arculati elemek legyenek „egyszerűbbek, kevéssé harsányak”.

A jelenlegi fővárosi zászló és címer – utóbbi várhatóan nem módosul – még 1873-ban, Buda, Pest és Óbuda egyesítésekor született és alapvetően változatlan volt, egészen mostanáig.

A már megtörtént változtatások között említi a lap, hogy a díszpolgári címeket ezentúl nem Pest, Buda és Óbuda egyesítésének évfordulóján, novemberben, hanem június 19-én adják át, és a március 15-i ünnepi megemlékezést a Petőfi-szobor helyett a Batthyány-örökmécsesnél tartják.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés