hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kert Attila vezeti az Euronewst

Kert Attila lett az Euronews magyarországi szerkesztőségének vezetője – írja a Figyelő Online. A TV2 és az MTVA egykori hírigazgatóját, aki legutóbb a DTK Show kreatív producere volt, több jelentkezőből, fejvadász cég segítségével, hosszas kiválasztási folyamat után találták meg az áprilisban induló magyar adás élére.

hirdetés

A Figyelő Online információ szerint Kert Attila, az MTVA és a Tv2 egykori hírigazgatóját nevezték ki az áprilisban induló magyar Euronews budapesti irodavezetőjének.

Kert Attila feladata, ahogy azt a cég vezérigazgatója budapesti látogatása során a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a csatorna indulásáig megtalálja azt a csaknem 40 munkatársat, aki a magyar irodában dolgozni fog. Ezt a munkát – ahogy azt a Figyelő Online-nak elmondta, már el is kezdte.

A hírcsatorna mindenhova ugyanazt a tartalmat sugározza, de elképzelhető, hogy később csak helyben sugárzott anyagok is készüljenek. A magyar nyelvű adás elindításához 37 állandó munkatársat vesznek majd fel a 400 jelentkező közül, többségük a budapesti irodában dolgozik majd, de lesz brüsszeli és lyoni kapcsolattartó is.

A magyarországi lesz az Euronews 13. csatornája, amelynek teljes tartalmát a csatorna által foglalkoztatott csapat fogja előállítani. A magyar csatorna előtt decemberben startolt a görög adás, szintén negyven, Athénban foglalkoztatott munkatárssal. A lyoni székhelyű hírtelevíziónak eddig Brüsszelben, Dohában, Kijevben, Kairóban, Londonban, Moszkvában, Párizsban és Rómában volt önálló irodája, és jövőre Washingtonban, Isztambulban és Dubaiban is terveznek saját állandó központot nyitni.

Ami az új csatorna indulásának pénzügyi hátterét illeti, a Euronews magyar csatornája hozzávetőleg évi 3-3,5 millió Euróból működik, aminek jelentős részét az Európai Bizottság állja majd, mondta el a Kreatív Online kérdésére Michael Peters. A bizottság az európai szabályozás miatt csak 15 hónapra írt alá szerződést a Euronews-zal, ami Peters szerint évente meghosszabbítható lesz, ugyanakkor törekedni fognak arra, hogy a vállalkozás minél előbb önfenntartóvá váljon. Az Euronews célja, hogy az adott országban partnerekkel együtt dolgozzon. Ezek a partnerek jellemzően az adott ország közszolgálati műsorszolgáltatói , így Magyarországon értelemszerűen az MTVA-val folytatnak tárgyalásokat.

Az 1993-ban alapított csatornacsalád jelenleg 400 millió háztartást ér el 155 országban televíziós és digitális platformokon. A társaság tulajdonosait 21, többségében európai médiaszolgáltató alkotja. A 24 órás hírcsatorna tartalmát több mint 25 ország mintegy 400 újságírója állítja elő, jelenleg 12 nyelven.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés